  • 1. Data: 2009-04-28 16:47:55
    Temat: TPSA - Sieć DAMBACK - info?
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Ma ktoś jakieś szczegóły techniczne na temat sieci DAMBACK &tp

    Ogólnie z tego co wiadomo dotychczas:
    1) Sieć stworzona do obsługi Videostrady TP - obsługuje wersje kablową
    Telewizji TP
    2) Aktualnie przewidziana także do obsługi klientów Metro ETH, o wolumenach
    [80+]Mbit
    3) Prędkości 80mbit i mniejsze świadczone w przypadku gdy klient pokryje
    cene portu GbE.
    4) Usługa Metro realizowana tylko na portach GbETH
    5) Usługa zakańczana konwerterem: ATRICA A-210.

    --------------------
    Pozdrawiam HaQs

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4040
    (20090428) __________

  • 2. Data: 2009-04-28 17:41:29
    Temat: Re: TPSA - Sieć DAMBACK - info?
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    HaQs pisze:
> [...]
    > cene portu GbE.
    > 4) Usługa Metro realizowana tylko na portach GbETH
    > 5) Usługa zakańczana konwerterem: ATRICA A-210.

    tyle to my juz wiemy

    mam pytanie,
    ma ktoś oferte i wie, ile kosztuje port GbE przy metro?

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2009-04-28 18:09:42
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    no wiem ze tyle "wszyscy" wiedzą dlatego wypisałem zeby ponownie nie
    dublować informacji.

    6) Właśnie pytanie jaki koszt portu bo wolumen 90mbit nie każdemu sie przyda
    czy chodzi tu o opłatę miesięczną czy koszt jednorazowy ?
    7) jak sie ma DAMBACK do central na wsi gdzie &tp raczej nie będzie za
    bardzo zainteresowana inwestowaniem
    8) Czy tp dla tej sieci dopuszcza stosowanie multiplekserów w miejscach
    gdzie niema wolnych włókien ?

    Pozdrawiam HaQs

  • 4. Data: 2009-04-29 05:38:41
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    HaQs pisze:
> [...]
    >
    > 6) Właśnie pytanie jaki koszt portu bo wolumen 90mbit nie każdemu sie
    > przyda czy chodzi tu o opłatę miesięczną czy koszt jednorazowy ?

    Około 5kPLN miesięcznie za port 1Gb/s (mniej więcej, ale jest to duuużo
    więcej niż za port 100Mb/s)

  • 5. Data: 2009-04-29 08:01:24
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Szymon Wyrembak pisze:

    > Około 5kPLN miesięcznie za port 1Gb/s (mniej więcej, ale jest to duuużo
    > więcej niż za port 100Mb/s)
    AFAIR takie ceny były przy porcie GbE ale w FR/ATM.
    za ok. 6kPLN to była cena na ME na porcie GbE i 60Mbit do Internetu z BGP (umowa
    na 2 lata).

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2009-04-29 08:41:59
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 29 Apr 2009 07:38:41 +0200, Szymon Wyrembak <_@_.eu> wrote:

    >Około 5kPLN miesięcznie za port 1Gb/s (mniej więcej, ale jest to duuużo
    >więcej niż za port 100Mb/s)

    czy kogos urwa pogięło ?
    z czego oni te porty mają ? ze złota ?

  • 7. Data: 2009-04-29 08:43:55
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Przemysław Gubernat pisze:
    > AFAIR takie ceny były przy porcie GbE ale w FR/ATM.
    > za ok. 6kPLN to była cena na ME na porcie GbE i 60Mbit do Internetu z BGP (umowa
    > na 2 lata).

    Jeśli się mylę to o niewiele bo mam ofertę na ME bez rozbicia na koszty
    port/pasmo, ale z rozmowy tel. pamiętam właśnie cenę około 5000. Oferta
    z jesienie 2008.

    Port 100Mb/s kosztuje o ile pamiętam Pi x oko "pińcet".

  • 8. Data: 2009-04-29 08:47:30
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Tomasz Kruk CZARNET pisze:

    > czy kogos urwa pogięło ?
    > z czego oni te porty mają ? ze złota ?

    hmm... cholera wie ;)
    Z tym, że to co podałem to może być cena brutto plus minus jakiś mały
    margines. Ale to ten rząd - n x 1000 PLN a nie n x 100 niestety

  • 9. Data: 2009-04-29 10:50:54
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 29 Apr 2009 10:47:30 +0200, Szymon Wyrembak <_@_.eu> wrote:

    >hmm... cholera wie ;)
    >Z tym, że to co podałem to może być cena brutto plus minus jakiś mały
    >margines. Ale to ten rząd - n x 1000 PLN a nie n x 100 niestety

    ...i pomyśleć że gigabitowy port w plix-ie kosztuje miesięcznie
    1kPLNów i można przez niego mieć ok.30% ruchu

  • 10. Data: 2009-04-29 11:34:49
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>

    Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> wrote:

    > czy kogos urwa pogięło ?
    > z czego oni te porty mają ? ze złota ?

    Czemu nie, w końcu mieli/mają Złote Porty FR(tm) ;)

    --
    Tomasz Lemiech
    RLU#189399