  • 1. Data: 2009-04-29 13:57:08
    Temat: Symetryk 2Mbit za 1000PLN???
    Od: t...@g...com

    Czy to nie za drogo? Dostalem taka oferte od firmy dzialajacej w
    Trojmiescie, jak to wyglada u konkurencji?

  • 2. Data: 2009-04-30 07:26:36
    Temat: Re: Symetryk 2Mbit za 1000PLN???
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 06:57:08 -0700 (PDT), t...@g...com napisał(a):

    > Czy to nie za drogo? Dostalem taka oferte od firmy dzialajacej w
    > Trojmiescie, jak to wyglada u konkurencji?

    Pierwsza z brzegu oferta z okolic Katowic: 200zl/mbit netto.
    Duzo zalezy od SLA, odbioru itp.
    Ale to mała ilość, więc jest drogo.

  • 3. Data: 2009-04-30 07:27:30
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    t...@g...com pisze:
    > Czy to nie za drogo? Dostalem taka oferte od firmy dzialajacej w
    > Trojmiescie, jak to wyglada u konkurencji?

    cena nie zależy od tego ile coś kosztuje, ale ile klient jest w stanie
    zapłacić.
    Ja też czasem sprzedaje 1Mbps za 100 zł a czasem 2 Mbps za 450 netto
    zależy to też od warunków/sposobu dostarczenia/trudności w ew.
    serwisowaniu itd.

    inna sprawa, że 500 zł za Mbit to płaciłem gdzieś w okolicach roku 2005 ...

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-04-30 08:33:34
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 29 Apr 2009 06:57:08 -0700 (PDT), t...@g...com wrote:

    >Czy to nie za drogo? Dostalem taka oferte od firmy dzialajacej w
    >Trojmiescie, jak to wyglada u konkurencji?

    wooooow, ale ktoś pojechał...

    jeleni szuka czy ke ?

  • 5. Data: 2009-04-30 09:21:22
    Od: Marek 'oczek' Oszczapiński <o...@n...o2.pl>

    t...@g...com pisze:
    > Czy to nie za drogo? Dostalem taka oferte od firmy dzialajacej w
    > Trojmiescie, jak to wyglada u konkurencji?
    A skąd dokładnie kupujesz? Z tego co się orientuje to TASK komercyjnie
    sprzedaje 1Mbit w okolicach 100zl

    Marek 'oczek' Oszczapiński

  • 6. Data: 2009-04-30 11:51:13
    Od: t...@g...com

    On 29 Kwi, 15:57, t...@g...com wrote:
    > Czy to nie za drogo? Dostalem taka oferte od firmy dzialajacej w
    > Trojmiescie, jak to wyglada u konkurencji?

    Co możecie polecić? Z kim oprócz TASK'a powinienem pogadć.
    Potrzebuję dwóch symetryków po 2Mbit od dwóch różnych dostawców.

    Łukasz

  • 7. Data: 2009-04-30 11:52:49
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    t...@g...com pisze:
    > Czy to nie za drogo? Dostalem taka oferte od firmy dzialajacej w
    > Trojmiescie, jak to wyglada u konkurencji?
    AFAIR FR/ATM 2Mbit to koszt ok. 1390 zł netto.. ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 8. Data: 2009-04-30 19:42:05
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Thu, 30 Apr 2009 04:51:13 -0700 (PDT), t...@g...com wrote:

    >Co możecie polecić? Z kim oprócz TASK'a powinienem pogadć.
    >Potrzebuję dwóch symetryków po 2Mbit od dwóch różnych dostawców.

    podaj dokładną lokalizacje

  • 9. Data: 2009-04-30 19:51:18
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Thu, 30 Apr 2009 13:52:49 +0200, Przemysław Gubernat
    <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

    >AFAIR FR/ATM 2Mbit to koszt ok. 1390 zł netto.. ;-)

    ktoś to jeszcze kupuje w takich cenach ?

  • 10. Data: 2009-04-30 20:07:44
    Od: t...@g...com

    On 30 Kwi, 21:42, Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> wrote:

    > podaj dokładną lokalizacje