    From: m...@m...torun.pl (Piotr Klaban)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPNET - POL34
    Date: 23 Feb 2004 08:55:12 GMT

    In article <i...@v...pl>, Janusz - Vahanara wrote:

    > No, to jestem zdziwiony.
    > Kiedy UPC zakładało mi kablówkę od razu dostałem na końcu kabla rozdzielacz
    > sygnału.

    Jak ja podpisalem umowe z Petrusem poza ich siedziba, to:
    - zdziwilem sie, ze koszt gniazdka to 50 EUR (teraz zastosowali
    przelicznik 1 EUR = 10 PLN, albo koszty im wzrosly dwukrotnie,
    pewnie przez to, ze internet musza instalowac ...)
    - nie dostalem kopii umowy, ktora podpisalem, chociaz Energetyka
    swoja kopie umowy mi przyslala poczta; nie dostalem takiej umowy
    nawet, gdy o nia prosilem podczas aktywacji sygnalu;
    - nie dostalem informacji, ze moge odstapic od umowy w ciagu
    10 dni, czego wymagalo prawo przy podpisywaniu umow poza siedziba ...

    Moze UPC jest dobre, moze Aster jest dobre. Petrus tez jest dobry,
    na moje potrzeby obecnie wystarczy. Tylko po co wprowadzaja oplate
    500 pln za rezygnacje z ich uslug? [pytanie retoryczne].

    EOT

    --
    Piotr Klaban