  • Data: 2004-02-25 12:51:45
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Powtorze pytanie. Jesli dostawca tresci ma swoja siedzibe w Szwecji lub
    > USA i kupuje lacze do internetu do Telii placac za to kwote X moze bez
    > ograniczen wysylac dane do TPNETu. Jesli dostawca tresci ma siedzibe w
    > PL i kupuje lacze do interentu od tej samej Telii, to zakladasz mu filtr
    >  blokujacy dostep do TPNET i przedstawiasz mu oferte na dostep do TPNET
    > za 5*X.
    > Pytania
    > 1) Dlaczego ograniczasz ruch krajowych AS'ow kierowany przez lacze
    > zagraniczne; Czy czyms sie rozni 1Mb/s ruchu z google od 1 Mb/s ruchu z
> [...]

    Drogi Panie Konradzie.

    Wszyscy czekamy na odpowiedz na powyzej poruszane zagadnienia.
    Licze, ze po przeczytaniu powyzszego przeprowadzil Pan, jak sam Pan radzil
    zainteresowanym, "eksperyment myślowy" i podzieli sie Pan swoimi wnioskami na
    grupie. Szczegolnie, ze watek odbiegal momentami znacznie od zasadniczego
    tematu, ktorym sa wlasnie Pana odpowiedzi na powyzsze.