  • Data: 2004-02-16 23:14:13
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musi istnieć na tepsę jakiś bat by nie wykańczali innych (zdzierali kasę
    > za wygórowane stawki).

    Musi byc jakis bat na Microsoft, musi byc jakis bat na IBM, musi byc jakis
    bat na Intela, musi byc jakis bat na Oracla, musi byc jakis bat na tego
    cholernego Juzka, ktory ma 10x wiecej swin ode mnie i sprzedaje je taniej,
    wiec nikt ode mnie nie chce kupowac. choc moje swinie kwicza rownie dobrze

    Domagam sie powolania regulatora! :)

    k.

    PS. Cholera.. zapomnialem ze zyje w socjalistycznym kraju, i moje swinie
    juz sa wyregulowane, wiec placze bez sensu :/