  • Data: 2004-02-17 08:58:07
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-17 09:43,Użytkownik Maciej Wierzbicki napisał:

    > Na zdrowy rozum powinno przede wszystkim tepsie - dlatego że ich
    > klienci *żądają* contentu z pol34. Ale myślę, że zależy obu stronom.

    No wlasnie wg mnie odwrotnie, bo content zazwyczaj nie jest udostepniany
    za darmo( reklamy, maile reklamowe, oplaty pobierane w postaci sms)

    > Nie. Pol34 powstało po to, żeby wymieniać między sobą a także innym
    > pewien specyficzny rodzaj contentu. EDU to się nazywa ;->

    Jezeli chodzi o EDU to tak jak napisal Konrad Plich:
    "Propozycje ze strony TP S.A. zawierały w szczególności ofertę
    bezpłatnego wymieniania ruchu z sieciami akademickimi i udostępnienia
    oddzielnych kanałów dla ruchu komercyjnego"

    > Pieniądze od państwa idą na EDU, nie na COM. Przyjmij to jako pewnik.

    A w jaki sposob jest to podzielone? Stoja obok siebie dwa
    routery(edu,com)? styki z innymi operatorami maja osobne sesje bgp ?

    > Niewielu. A ilu użytkowników indywidualnych ma taki Exodus czy Level3?
    > ;-) (Wiem, że nie ta skala)

    Nie ten kraj, nie ten poziom rozwoju

    > o2.pl serwowane przez POZMAN to komercja? Bo z polpaku idę tam przez Telię.

    nie napisalem ze wszystkie bramki pol34 <-> tpnet, akurat pozman dalej
    pcha caly ruch przez telie.

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |