  • Data: 2004-02-16 16:43:50
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 16 luty 2004 roku,
    kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
    <c0qpc9$eom$1@inews.gazeta.pl>

    > Placisz, ale nie bezposrednio. Oferta polskojezycznych tresci
    > szerokopasmowych (radio, tv, video) jest blisa zera. Jesli juz ktos
    > probuje cos takiego robic to szerkopasmowy polskojezyczny "content"
    > dostajesz jako uzytkownik Neostrady z zagranicy. Za sciaganie z
    > zagranicy TP placi wygorowana cene francuzom, ktora musi doliczyc do
    > Twojego abonamentu za Neostrade.
    Polskojęzyczny "content" (tfu, co za nazwa!) zawołał Ahoy i odpłynął w siną
    dal.
    Na żyznych glebach Poland.com też nie chciało nic rosnąć.
    A w sadach 4Media przeszczepione internetowe gałązki nie chciały się
    przyjąć na garbarnianym drzewie.

    > A wystarczyalby peering TP do innych sieci i Twoja cena Neostrady
    > moglaby spasc, a ilosc dostepnych zasobow wzrosnac.
    Polskich treści nie było przez tyle lat, nim pojawiła się Neostrada, więc
    trudno za ich dalszy brak TP obwiniać.
    Jedyne co by wzrosło, to abonament - gdyby Telekomunikacja nie trzymała za
    mordę kolejnych chętnych do nadgryzienia tortu - o kilkadziesiąt procent na
    korzyść pięćdziesięciu organizacji chroniących interesy autorów i twórców
    "I am the polish content".

    > Oferta polskojezycznych tresci
    > szerokopasmowych (radio, tv, video) jest blisa zera.
    Przy okazji widzę, że też jesteś zdania, iż nie doczekam się informacji
    jakie to słodkie frukta leżą niedostępne po stronie POL-34 i podpiętych do
    niego kablówek. ;-)

    P.s.
    Nikt już nie pamięta, co robił z ASKami PiKNet dwa lata temu?
    Jakie ładne podwyżki zaproponował?
    Co by nie mówić o TP, to po wyrżnięciu w pień konkurencji dial-up opłat nie
    podwyższała, a nawet obniżała najpierw od godz. 22 a potem od godz. 18.

    Ja się "Internet Polska" pod patronatem Telekomunikacji nie boję.
    A nawet jakbym się bał, to i tak nie mieszkam na odpowiedniej ulicy ani
    moja klatka nie ma szczęśliwego numerku, który dawałby szansę na internet
    od innego dostawcy.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,