  • Data: 2004-02-16 15:59:04
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: mlopaci <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > W 1996 roku tepsa ładnie wykończyła providerów dial-up.
    > Co prawda nie miałem szansy na stałe łącze ani na ryczałt, ale przynajmniej
    > płaciłem tylko za impuls, a nie, jak wcześniej, dodatkową wielokrotność
    > ceny impulsu providerowi dial-up.
    > IIRC, to ZigZag nawet się o to sądził z Telekomunikacją.

    Placisz, ale nie bezposrednio. Oferta polskojezycznych tresci
    szerokopasmowych (radio, tv, video) jest blisa zera. Jesli juz ktos
    probuje cos takiego robic to szerkopasmowy polskojezyczny "content"
    dostajesz jako uzytkownik Neostrady z zagranicy. Za sciaganie z
    zagranicy TP placi wygorowana cene francuzom, ktora musi doliczyc do
    Twojego abonamentu za Neostrade.
    A wystarczyalby peering TP do innych sieci i Twoja cena Neostrady
    moglaby spasc, a ilosc dostepnych zasobow wzrosnac.