  • Data: 2004-02-16 17:49:12
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 16 luty 2004 roku,
    kiedy to gtk@adm posłał(a) w świat wiadomość
    <c0qui0$7hg$1@inews.gazeta.pl>

    > I jeszcze jeden przyklad: w warszawie kablowka aster, oferuje dostep tam
    > gdzie jest wiecej klientow(czytaj bloki) w centrum obiecuja dostep od x
    > lat

    W pięciomilionowej aglomeracji śląskiej Chello wystartowała nagle, po
    latach, na dwóch starannie wyselekcjonowanych osiedlach.
    Chello nie musi brać sygnału z Polpaku, a mimo to nie opłaca im się.
    Jak za komuny. Niczego nie ma, szanownym providerom nic się nie opłaca -
    poza biadoleniem oczywiście.
    Biadolenie nic nie kosztuje, a zawsze istnieje szansa, że da się coś dla
    siebie wyszarpać w całym zamieszaniu.

    Poniżej link do fotki jednego z katowickich osiedli na którym działa
    Chello.
    W takich maleńkich blokach szanownemu Chello łaskawie opłaca wreszcie się
    po latach zaoferować dostęp do internetu.
    Prawda, że zgrabne i przytulne mamy domki w tej naszej miejskiej sypialni?
    ;-)
    Takich blokowisk jest oczywiście na całuym Śląsku więcej (te 5 milionów
    ludzi gdzieś musi mieszkać), ale mają nie więcej, jak 20 do 25 pieter. Taka
    "drobnica" Chello nie interesuje.

    http://tinyurl.com/36key

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,