-
1. Data: 2011-09-05 13:42:02
Temat: TP linia zawieszona i 0800
Od: w...@a...pl (Wemif)
Czy wiecie, ze z linii zawieszonej TP (oplata chyba 17.5 netto)
mozna dzwonic na numery darmowe 800* ? (mozna tez pod 19930,
ale to juz tak nie dziwi).
a.
-
2. Data: 2011-09-05 13:58:21
Temat: Re: TP linia zawieszona i 0800
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
news:j42jja$dia$1@host.amsnet.pl...
> Czy wiecie, ze z linii zawieszonej TP (oplata chyba 17.5 netto)
> mozna dzwonic na numery darmowe 800* ? (mozna tez pod 19930,
> ale to juz tak nie dziwi).
Fajnie, ale teraz, kiedy juz chyba ze wszystkich sieci komorkowych "da sie",
nawet w prepaidach, to nie ma to takiego znaczenia.
Pare lat temu (a w Play, to nawet chyba i rok temu), kiedy sie nie dalo, to
moglo to miec jakies znaczenie (ale wtedy pewnie z zawieszonej linii TP "sie
nie dalo"
Pozdrawiam
SDD
-
3. Data: 2011-09-05 14:08:51
Temat: Re: TP linia zawieszona i 0800
Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>
W dniu 2011-09-05 15:42, Wemif pisze:
> Czy wiecie, ze z linii zawieszonej TP (oplata chyba 17.5 netto)
> mozna dzwonic na numery darmowe 800* ? (mozna tez pod 19930,
> ale to juz tak nie dziwi).
Przecież dla nich to zarobek. Za każdą minutę połączenia z 0800 ściągają
opłatę od właściciela numeru. Więc klient który zamówił "linię
zawieszoną" deklaruje, że nie zamierza płacić za to że dzwoni, ale gdy
kto inny ma płacić, TP ma w tym interes. Tak samo powinno być możliwe
skontaktowanie się z telefonistką, żeby zamówić rozmowę na koszt odbiorcy.
-
4. Data: 2011-09-05 15:09:25
Temat: Re: TP linia zawieszona i 0800
Od: a...@p...pl
On Mon, 05 Sep 2011 16:08:51 +0200, Tomasz Wójtowicz
<S...@S...COM> wrote:
>W dniu 2011-09-05 15:42, Wemif pisze:
>> Czy wiecie, ze z linii zawieszonej TP (oplata chyba 17.5 netto)
>> mozna dzwonic na numery darmowe 800* ? (mozna tez pod 19930,
>> ale to juz tak nie dziwi).
>
>Przecież dla nich to zarobek. Za każdą minutę połączenia z 0800 ściągają
>opłatę od właściciela numeru. Więc klient który zamówił "linię
>zawieszoną" deklaruje, że nie zamierza płacić za to że dzwoni, ale gdy
>kto inny ma płacić, TP ma w tym interes. Tak samo powinno być możliwe
>skontaktowanie się z telefonistką, żeby zamówić rozmowę na koszt odbiorcy.
albo wyslac faks na 19331 ze sie zaplacilo. Kiedys sie nie dalo, a
pani "w okienku" mowila, ze przelaczyc na faks nie moze!
--
ThinkXtra
-
5. Data: 2011-09-05 20:53:23
Temat: Re: TP linia zawieszona i 0800
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM> napisał w
wiadomości news:j42l5i$dp3$1@news.onet.pl...
> Przecież dla nich to zarobek. Za każdą minutę połączenia z 0800 ściągają
> opłatę od właściciela numeru. Więc klient który zamówił "linię zawieszoną"
> deklaruje, że nie zamierza płacić za to że dzwoni, ale gdy kto inny ma
> płacić, TP ma w tym interes. Tak samo powinno być możliwe skontaktowanie
> się z telefonistką, żeby zamówić rozmowę na koszt odbiorcy.
Idac tym tropem, nalezaloby przy zawieszeniu blokowac jedynie polaczenia
wychodzace, bo za przychodzace placa dzwoniacy, czy tez ich operatorzy (za
zakonczenie lacza w Tepsie). No ale wtedy de facto oznaczaloby to
niezablokowana linie za polowe abonamentu (juz teraz, przy ofertach
operatorow komorkowych ludziom linia w TP jest potrzebna jedynie do
odbierania polaczen).
Pozdrawiam
SDD