  • 1. Data: 2003-09-26 07:38:53
    Temat: TP blokuje strony?
    Od: Ucho <u...@p...onet.pl>

    Z dyskusji na alt.pl.emule wynika,że tp blokuje strony www z linkami do
    emule: sharereactor.com i osloskop.net. Klienci TP dostają connection
    refused chyba, że uzyja proxy. Czy ktoś moze to potwierdzic ?

    --
    --..,_ I love the smell of RBL in the morning ____ |\_/|
    `'.'. NP: Nightwish - Wishmaster _,.-'`_ o `;__, /o.o\

  • 2. Data: 2003-09-26 07:46:51
    Temat: Re: TP blokuje strony?
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>

    Użytkownik Ucho napisał:

    > Z dyskusji na alt.pl.emule wynika,że tp blokuje strony www z linkami do
    > emule: sharereactor.com i osloskop.net. Klienci TP dostają connection
    > refused chyba, że uzyja proxy. Czy ktoś moze to potwierdzic ?

    Pierwsza bez problemu się ładuje. Natomiast druga wydaje się martwa.

    --
    "Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

  • 3. Data: 2003-09-26 10:14:57
    Od: Ucho <u...@p...onet.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote::
    > Pierwsza bez problemu się ładuje. Natomiast druga wydaje się martwa.
    Wychodzi na to że jestem pod wpływem spiskowej teorii dziejów- coś nie
    działa to na pewno stoi za tym tp ;)

    --
    --..,_ I love the smell of RBL in the morning ____ |\_/|
    `'.'. NP: Nightwish - Deep Silent Complete _,.-'`_ o `;__, /o.o\

  • 4. Data: 2003-09-26 10:15:05
    Od: "Archie" <N...@r...net>

    "Ucho" wrote...
    > Z dyskusji na alt.pl.emule wynika,że tp blokuje strony www z linkami do
    > emule: sharereactor.com i osloskop.net. Klienci TP dostają connection
    > refused chyba, że uzyja proxy. Czy ktoś moze to potwierdzic ?

    Ja moge zaprzeczyc ;-)) iDSL 1MBit. Sharereactor smiga, czasem jak jest
    mocno obciazony to sa problemy. Natomiast osloskop.net chyba padl i lezy
    ;-)) Ale ze 2 - 3 dni wstecz korzystalem i jest ok.

    Pozdroffka Archie

  • 5. Data: 2003-09-26 10:15:10
    Od: "sied@r" <s...@s...pl_NO_SPAM>

    osloskop.net - na tepsie nie idzie

    na innym laczu - ok

  • 6. Data: 2003-09-26 11:25:36
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "sied@r" <s...@s...pl_NO_SPAM> napisał(a):

    > osloskop.net - na tepsie nie idzie
    > na innym laczu - ok

    Prawda. Aczkolwiek bardziej bym sie spodziewal filtrowania gdzies na
    poziomie szczecinskiego MANu niz w TPNET.

    Trzebaby sprawdzic z poziomu jakiegos operatora, ktory ma PI (lub
    wlasne PA) i tranzytuje sie przez TPNet.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 7. Data: 2003-09-26 11:46:38
    Od: Yerzyq <j...@j...net>

    Użytkownik Archie napisał:

    > Ja moge zaprzeczyc ;-)) iDSL 1MBit. Sharereactor smiga, czasem jak jest

    Nie zaprzeczaj jak nie sprawdziles, osloskop.net zablokowal dostep dla
    NEO+, czy dla pozostalych laczy tpsa nie wiem, mozna sie polaczyc
    uzywajac proxy np. w3cache.icm.edu.pl

    --
    Best regards,
    Jerzy Ch

  • 8. Data: 2003-09-26 11:56:46
    Od: "sied@r" <s...@s...pl_NO_SPAM>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:86fzijzvby.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

> [...]
    > * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

    to bardziej prawdopodobne.

    tym bardziej ze inne serwisy dzialaja.

    Pozdr.
    siedar

  • 9. Data: 2003-09-26 13:42:21
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Yerzyq <j...@j...net> napisał(a):

    > Nie zaprzeczaj jak nie sprawdziles, osloskop.net zablokowal dostep dla
    > NEO+, czy dla pozostalych laczy tpsa nie wiem, mozna sie polaczyc

    Tez. Probowalem z 195.205.0.0/16.

  • 10. Data: 2003-09-26 13:54:10
    Od: ">>> PablO <<<" <trash99@.>

    On Fri, 26 Sep 2003 07:38:53 +0000 (UTC), Ucho
    <u...@p...onet.pl> wrote:

    >Z dyskusji na alt.pl.emule wynika,że tp blokuje strony www z linkami do
    >emule: sharereactor.com i osloskop.net. Klienci TP dostają connection
    >refused chyba, że uzyja proxy. Czy ktoś moze to potwierdzic ?

    Idsl w szczecinie - zarowno sharereactor jaki i osloskop chodzi bez
    problemu, przed chwila sprawdzalem obie strony.

    Pozdrawiam.