  • 1. Data: 2003-09-26 11:25:49
    Temat: Miedź od TP SA
    Od: "Łukasz Dec" <l...@b...usun.pl>

    Chociaż od ponad roku są problemy z dzierżawą gołych, miedziany kabli od TP
    SA, to mam wrażenie, że jeszcze pół roku temu na stronie tpnetu był cennik
    takiej usługi. Teraz nie widzę, ani cennika, ani usługi. Czy mi się tylko
    wydaje? Z drugiej strony niektórzy ISP twierdzą, że z tą miedzią jest nieco
    lepiej, inni mówią, że w ogóle nie można jej dzierżawić. Nie pojąć mi
    tego...

    Łukasz Dec (BiznesNet)

  • 2. Data: 2003-09-26 18:50:53
    Temat: Re: Miedź od TP SA
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    ?ukasz Dec wrote:

> [...]
    > wydaje? Z drugiej strony niektórzy ISP twierdzą, że z tą miedzią jest nieco
    > lepiej, inni mówią, że w ogóle nie można jej dzierżawić. Nie pojąć mi

    chyba szukasz tego:

    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/df/transmisja_d
    anych/dzierzawione_linie/cennik_linie_dzierzawione.p
    df

    jesli chodzi o problemy z dzierzawieniem to dzierzawie taki trakt od
    tpsa za posrednictwem TKTELKOM-u (juz nie dlugo:), fakt ze za kabel o
    dlugosci 1,7km o przepustowosci 2Mbit/s, TPSA krzyczy 800 pln!

    pozdro.