  • 21. Data: 2003-10-01 19:45:54
    Temat: Re: TP blokuje strony?
    Od: "Maciej Antes" <m...@g...pl>

    Użytkownik "sied@r" <s...@s...pl_NO_SPAM> napisał w wiadomości
    news:bl1020$dmd$1@news.lublin.pl...

    > Użytkownik "Przemysław 'Repcio' Gubernat"
    > <r...@z...moj.email.dot.com> napisał w wiadomości

    > osloskop.net - na tepsie nie idzie
    >
    > na innym laczu - ok

    Mi poszło bez problemu. Bez proxy. TPSA

  • 22. Data: 2003-10-05 17:59:54
    Temat: Re: Jesli mozna sie podpiac...
    Od: "Neji" <n...@e...com>

    Ucho <u...@p...onet.pl> napisal/a:

> [...]
    > do emule: sharereactor.com i osloskop.net. Klienci TP dostają
    > connection refused chyba, że uzyja proxy. Czy ktoś moze to

    Sprawa SR i oslokop.net jest juz raczej jasna - ja pisze w podobnej
    sprawie. Mam nadzieje, ze nie bedziecie miec mi za zle, ze sie
    podpinam pod ten topic - w sumie chodzi o to samo, ale do rzeczy.

    Ostatnio zauwazylem, ze coraz wieksza ilosc stron www blokuje moj
    IP. Stron tych nie moge otworzyc, dopiero pojawiaja sie po uzyciu
    proxy. Nie wiem tylko, czy to ja jestem wybrancem, czy blokowana
    jest np. cala Polska. Jak juz mowilem, stron takich jest juz calkiem
    sporo, podam wiec trzy konkretne linki:
    1) http://a.scarywater.net/naruto/
    2) http://www.acidmist.com/
    3) http://www.saiyaman.info/bt/

    Ze stronami mozna jeszcze sobie poradzic, ale coraz czesciej
    jestem takze blokowany przez trackery BitTorrenta (p2p). To juz
    przestaje byc zabawne. Czy ktos z Was ma podobne problemy?

    Pozdrawiam
    Neji

  • 23. Data: 2003-10-06 13:56:34
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Neji" <n...@e...com> napisał(a):

    > Ostatnio zauwazylem, ze coraz wieksza ilosc stron www blokuje moj
    > IP. Stron tych nie moge otworzyc, dopiero pojawiaja sie po uzyciu

    ECN? PMTU?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *