  • 1. Data: 2003-09-24 20:38:09
    Temat: DNSy TPSA się obraziły? ;)
    Od: Savitch <t...@p...onet.pl>

    Dzisiaj od rana nie można się było od 194.204.159.1 czy też
    194.204.152.34 dowiedzieć o żadnym IP, chyba, że było się z sieci TPSA,
    czy ktoś wie coś na ten temat? Czy będzie się to powtarzało?

    Savitch

  • 2. Data: 2003-09-24 22:11:36
    Temat: Re: DNSy TPSA się obraziły? ;)
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    Savitch <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzisiaj od rana nie można się było od 194.204.159.1 czy też
    > 194.204.152.34 dowiedzieć o żadnym IP, chyba, że było się z sieci TPSA,
    > czy ktoś wie coś na ten temat? Czy będzie się to powtarzało?

    To raczej na stałe

  • 3. Data: 2003-09-24 23:21:30
    Od: "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl>

    www.tpnet.pl - tam masz wszystko wyjasnione

    --
    Carlos

  • 4. Data: 2003-09-25 07:45:22
    Od: "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Wed, 24 Sep 2003 22:11:36 +0000 (UTC)
    From: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    > To raczej na stałe

    Skąd ta informacja? Z jakich należy korzystać teraz?

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 5. Data: 2003-09-25 09:09:20
    Temat: Re: DNSy TPSA sie obrazily? ;)
    Od: Bohdan Horst <n...@i...pl>

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org> wrote:
    > Date: Wed, 24 Sep 2003 22:11:36 +0000 (UTC)
    > From: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    > Skąd ta informacja? Z jakich należy korzystać teraz?

    http://www.tpnet.pl

    Z dniem 24.09.2003 na serwerach dns.tpsa.pl ( IP 194.204.159.1) i dns2.tpsa.pl ( IP
    194.204.152.34) została wyłączona możliwość korzystania z zapytań rekursywnych dla
    Klientów posiadających adresy IP nie należące do klas adresowych obsługiwanych przez
    Telekomunikacje Polską.

    pozdrawiam

    --
    / irl: Bohdan 'Nexus' Horst | irc: Nexus \
    {----------------------v-------^---------------}

  • 6. Data: 2003-09-25 09:09:27
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 25 Sep 2003 07:45:22 +0000 (UTC) I had a dream that Dominik 'Rathann'
    >Skąd ta informacja? Z jakich należy korzystać teraz?

    Z takich, jakie uzyskałeś od prowajdera. Z jakiej racji, bez pytania,
    korzystałeś z cudzych DNS? Z cudzych ubikacji też tak korzystasz? :)

  • 7. Data: 2003-09-25 09:09:34
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:

    > Skąd ta informacja?

    Jest na stronach tpnetu.

    > Z jakich należy korzystać teraz?

    Korzystać nalezy z dns dostarczonego przez macierzystego ISP, ewentualnie
    postawić własny serwer.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 8. Data: 2003-09-26 07:39:22
    Od: "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 25 Sep 2003 09:09:27 +0000 (UTC)
    From: Grzegorz Janoszka

    > Z takich, jakie uzyskałeś od prowajdera. Z jakiej racji, bez pytania,
    > korzystałeś z cudzych DNS? Z cudzych ubikacji też tak korzystasz? :)

    Skąd Ci przyszło do głowy, że DNSy TP nie są "moje". Hint:
    NNTP-Posting-Host:. Fakt, nie doczytałem oryginalnego posta ("chyba, że
    było się z sieci TPSA") i stąd moje pytanie.

  • 9. Data: 2003-10-02 21:08:45
    Od: "Maciek Regulski" <m...@g...pl>

    > Z takich, jakie uzyskałeś od prowajdera. Z jakiej racji, bez pytania,
    > korzystałeś z cudzych DNS? Z cudzych ubikacji też tak korzystasz? :)

    O! Wreszcie ktos wymyslil trafna metafore dla TPSA. Ja bym dodal do
    rzeczownika jeszcze przymiotnik i uslugi swiadczone przez TPSA porownal do
    niedomytej ubikacji. A jak slysze glos K.Czubowny, to mi sie flaki
    przewracaja i noz w kieszeni otwiera!