eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza) › Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
  • Data: 2004-01-28 11:09:00
    Temat: Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
    Od: radi <r...@s...wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Jeszcze mamy styczeń i nie rozbudziłem się dobrze ze snu zimowego.
    > Możesz mnie oświecić na temat tych konkurencyjnych telekomach z ADSLami?
    >
    > Bo jak na razie, to Dialog i Netia ogłosiły tylko, że maja "internetową
    > strategię" - cokolwiek by to nie znaczyło.

    co nie oznacza ze nalezy negowac ze istnieja perspektywy rozwoju
    w tym kierunku, bo istnieje wiecej za niz przeciw, i wydaje sie to
    dosc naturalna konsekwencja, skoro maja siec i klientow, i chca
    byc konkurencyjni. zreszta o ile mnie pamiec nie myli, Dialog procz
    'strategii' ma cos takiego jak Dialnet DSL. Netia skoro ma BDI, to
    mozna sie raczej tez spodziewac czegos 'do domu'. Do tego dochodza
    kolejni mniejsi regionalni operatorzy (tak tak, oni rowniez stanowia
    konkurencje), np. Telenet /Mielec, Debica/, Teleton /np. Pomorze
    Zachodnie/, ADSL Sokolnet w Telefonach Podlaskich. nie pytaj mnie
    o szczegoly tych uslug. ale masz o co pytales.

    > Kilka lat temu wystarczyło, żeby upadająca garbarnia ogłosiła, iż ma
    > internetową strategię, a pół kraju piało z zachwytu i na wyścigi lokowało
    > pieniądze w jej akcjach.
    > Dziś mamy jednak rok 2004...

    no ale to nie sa akurat mrzonki,mrozonki i inne marzenia garbarni.

    > P.s.
    > Pamięta ktoś jeszcze 4Media?

    o tak. i inne, jeszcze ciekawsze plany ex. Chemiskoru na rynku
    medialnym.

    --

    Usenet, Luke!