eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza) › Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
  • Data: 2004-01-28 14:58:43
    Temat: Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
    Od: radi <r...@s...wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Wybacz, ale to brzmi jak narzekania w Somalii, że na obiad nie ma trzech
    > dań do wyboru.
    > Neostrada nie rozwiązuje problemy wyboru dostawcy.
    > Neostrada to *jedyna szansa* na dostęp do Internetu.

    no wiec dlatego ja nie chce zebysmy mieli internetowa 'kulinarna
    Somalie'. bo za ten zaserwowany obiad tutaj ktos moze brac pieniadze,
    to go rozni od karmienia Somalii.
    a to ze ktos zaznal zaszczytu otrzymania po kilku latach takiej uslugi,
    czesto wrecz muszac upodlic sie zmaganiami z jasnie monopolista to nie
    odpowiedz. szereg mozliwosci wyboru musi istniec. nie o to chodzi
    ze neo to jedyna szansa. chodzi o to zeby pozostala jedyna jak
    najkrocej.

    > Oby internet przestał być dostępny tylko dla szlachetnie urodzonych.
    > Ups, przepraszam, chciałem napisać dla szlachetnie zamieszkałych.
    > Gardłująca tutaj głośno ICP podłączy "szlachetnie zamieszkałych" na ul.
    > Kordeckiego 1, 2, 4 i 12. Pospólstwo spod innych numerów niech wzdycha
    > zazdrośnie i wytrzeszcza gały.

    no i tak jest u wszystkich providerow. jakos jeszcze nikomu nie udalo
    sie zmienic jednoczesnie calej pustyni dookola w pieknie kwitnace
    Internetem ogrody. zawsze znajda sie tacy co beda narzekac ze za miedza
    kwitnie 'a my tu jemy piasek ze az zeby zgrzytaja'.

    > Zgadzam się z tym, że raczej nam dalej, niż *bliżej* do powstania
    > konkurencji dla Telekomunikacji.
    > Kto ma końcowego użytkownika, ten ma rynek internetowy, czy to się komuś
    > podoba, czy nie i woli żyć urojeniami.

    dlatego mowa byla o niczym innym, jak wlasnie o osiagnieciu absolutu
    w postaci rynku w postaci wyboru. kiedy i jak jak to sie stanie, nie wie
    nikt, ale odnoszac sie do kwintesencji pierwszej wypowiedzi - wlasnie
    o to chodzilo, i o ten moment w ktorym passa monopolistow moze sie
    radykalnie i brutalnie odwrocic.

    --

    Usenet, Luke!