  • Data: 2018-06-23 09:05:35
    Temat: Re: TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-10, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > Ogólnie Toshiba ma ponoć najlepsze noty pod względem bezawaryjności,

    No więc tak, ta druga, identyczna Toshiba właśnie pada po 331h pracy.
    UNC jak poprzednio. Niech mnie teraz ktoś przekona, że to nie jest
    skończone gówno. Mogę uwierzyć w przypadek, ale dwa dyski na dwa tego
    samego typu zaliczają pad praktycznie po tej samej, kilkunsatodniowej
    pracy? Kosztowna lekcja.

    --
    Marcin