  • 11. Data: 2013-02-13 16:30:45
    Temat: Re: TOPOREM GO !
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-13 14:10, e...@m...ru pisze:
    > ???????????, 11 ??????? 2013 ?., 18:46:15 UTC+4 ???????????? Mario ???????:

    > Intel 8008 procesor na Billa Pentz '"SacState" maszyny, 1972
    >
    > http://www.digibarn.com/stories/bill-pentz-story/08-
    09-27-BillPenzVisit/IMG_2002.jpg

    > http://www.digibarn.com/stories/bill-pentz-story/ind
    ex.html

    > On nie krępować się tego projektu. :)

    No ale to jest estetyka z lat 80. Chyba ze przyjmiemy, że to jak z modą
    w dziedzinie ubrań czy okularów. Wraca po jakimś czasie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2013-02-13 17:07:48
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 13.02.2013 16:30, Mario wrote:

    > No ale to jest estetyka z lat 80. Chyba ze przyjmiemy, że to jak z modą
    > w dziedzinie ubrań czy okularów. Wraca po jakimś czasie.

    A ja właśnie uważam, że topor daje fajne efekty - człowiek chce ścieżki
    ładne, równe, pod kątem 45 stopni. A optymalne są prowadzone "siekierką" ;)

    To trochę jak z komputerami - naturalne dla człowieka się wydają
    dziesiętne (czy BCD), ale binarne są znacznie bardziej praktyczne, mimo,
    że nie tak "ładne".

    Michoo

  • 13. Data: 2013-02-14 12:52:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To trochę jak z komputerami - naturalne dla człowieka się wydają
    > dziesiętne (czy BCD), ale binarne są znacznie bardziej praktyczne, mimo,

    zgadzam się. Po chwili namysłu doszedłem do właśnie takiego wniosku ;
    PCB ma być elektrycznie korzystne, a nie "ładne".

    W końcu, kto poza nami samymi się potem zachwyca tymi rzeczami :)
    A przypuszczam, że takie paskudne pcb może być o wiele lepsze.
    Zwłaszcza, że na ich stronie widać przykłady dość ciekawe, np
    ścieżki z "opóźniającymi" meandrami, fajne efekty dla BGA.

    Sama firma mnie wkurzyła (tym linkiem ekspresowo wygasającym) , ale soft
    ciekawy, może nawet coś spróbuję w nim zrobić...