  • 1. Data: 2013-02-09 14:38:03
    Temat: TOPOREM GO !
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Wstawiam na wierzchu - tutaj można ściągnąć Eremex TopoR Lite
    bezproblemowo ;

    http://www.download3k.com/Photo-Graphic/Miscellaneou
    s/Download-TopoR.html

    Na razie sprawdziłem tylko, że działa.

  • 2. Data: 2013-02-09 14:45:54
    Temat: Re: TOPOREM GO !
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-09 14:38, sundayman pisze:
    > Wstawiam na wierzchu - tutaj można ściągnąć Eremex TopoR Lite
> [...]

    A jaka licencja?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2013-02-10 00:24:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-09 14:45, Mario pisze:

    s/Download-TopoR.html

    > A jaka licencja?

    no przecież napisane wołami, że freeware. Chyba.

  • 4. Data: 2013-02-10 04:39:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > no przecież napisane wołami, że freeware. Chyba.

    tyle, że to tylko autorouter jest niestety.

  • 5. Data: 2013-02-10 13:14:23
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-10 00:24, sundayman pisze:

    > no przecież napisane wołami, że freeware. Chyba.

    Wiele softu ma napisane na stronce, że freeware, a po zainstalowaniu
    okazuje się, że to trial, albo demo z obciętą funkcjonalnością albo
    wersja tylko do celów edukacyjnych. Tamten link zawiera jakaś dawniejszą
    wersję. Aktualna jest 5.4 i ie jest za darmo.
    http://eda.eremex.com/products/topor/

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2013-02-11 02:19:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 10.02.2013 04:39, sundayman wrote:

    > tyle, że to tylko autorouter jest niestety.

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś (2010) lite miał trochę ograniczeń -
    poniżej 100 punktów i brak zapisu (tylko eksport).

    Ale muszę przyznać, że jak na poświęcony czas to czas odwalił niezłą robotę:
    Routowane w eagle ręcznie, zajęło mi 3 dni:
    http://grota.be/~michoo/smieci/top%C3%B3r1.png
    godzinka z toporem wyliczając instalację:
    http://grota.be/~michoo/smieci/top%C3%B3r.png

    Michoo

  • 7. Data: 2013-02-11 15:46:15
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-11 02:19, Michoo pisze:

> [...]
    > Routowane w eagle ręcznie, zajęło mi 3 dni:
    > http://grota.be/~michoo/smieci/top%C3%B3r1.png
    > godzinka z toporem wyliczając instalację:

    Głupio bym się czuł próbując komuś sprzedać ten projekt zrobiony na
    Toporze. Wolę zmarnować 3 dni na prowadzenie ręczne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2013-02-11 16:29:02
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Głupio bym się czuł próbując komuś sprzedać ten projekt zrobiony na
    > Toporze. Wolę zmarnować 3 dni na prowadzenie ręczne.

    Nie masz żyłki akwizytora :)
    Przecież właśnie trzeba powiedzieć, że to najnowszy trend - ma takie a
    takie zalety, i kosztowało 2x tyle co normalny projekt.

    Zresztą, chyba rzeczywiście może mieć te zalety - a że estetycznie
    niekoniecznie... No to trzeba dać jedną warstwę na wierzch, i tam dać
    takie zmyłkowe ścieżki, równe :)

  • 9. Data: 2013-02-11 17:33:32
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.02.2013 15:46, Mario wrote:

    > Głupio bym się czuł próbując komuś sprzedać ten projekt zrobiony na
    > Toporze. Wolę zmarnować 3 dni na prowadzenie ręczne.

    Wygląda może i "nieestetycznie"[*], ale w sumie patrząc jak prowadzi
    ścieżki to powinien ograniczać crosstalk - mało gdzie jest długi kawałek
    równolegle. I pary różnicowe dopasował bez robienia serpentyn.

    [*] Dla niektórych - mi się w sumie podoba - taka "wyższość modelu
    matematycznego nad równymi rządkami". Trochę jakieś izolinie
    przypominają te ścieżki.

    Michoo

  • 10. Data: 2013-02-13 14:10:05
    Od: e...@m...ru

    ???????????, 11 ??????? 2013 ?., 18:46:15 UTC+4 ???????????? Mario ???????:
    > W dniu 2013-02-11 02:19, Michoo pisze:
    > Głupio bym się czuł próbując komuś sprzedać ten projekt zrobiony na
    >
    > Toporze. Wolę zmarnować 3 dni na prowadzenie ręczne.
    >
    > MD

    Intel 8008 procesor na Billa Pentz '"SacState" maszyny, 1972

    http://www.digibarn.com/stories/bill-pentz-story/08-
    09-27-BillPenzVisit/IMG_2002.jpg

    http://www.digibarn.com/stories/bill-pentz-story/ind
    ex.html