  • 21. Data: 2010-11-01 08:53:51
    Temat: Re: TNK HD i PVR - juz dziala?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 09:42, Cavallino pisze:
    > A jak się nazywał ten pierwszy tuner hd combo?
    > Pamiętam że jak chciałem go kupić, to kosztował z 1100 zł i miała wejść
    > opcja drugiej głowicy, w tym dvbs-2.

    o ile dostępne są głowice.
    azbox-a można kupić za ok 1900
    ariva TT - 1650

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-11-01 09:27:39
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > w tnk hd karta jest sparowana z dekoderem, w tnk nie.
    > w tnk, jka sama nazwa wskazuje, nie ma kanałów hd (płatnych).
    >
    > jak chcesz tnk hd i niezależne nagrywanie to koszt ok 2000 zł (może ciut
    > mniej) za dekoder z dwoma głowicami + karta z modułem dostępu
    > conax (modułu nie ma jeszcze w sprzedaży, podobno za kilka dni).
    > taniej wyjdą dwa dekodery.
    >
    > jak poważnie rozważasz niezależne nagrywanie to zastanów się nad
    > abo z n lub c+.
    > n - dekoder dostajesz za darmo (płacisz tylko aktywację)
    > c+ - wynajem ( z tego co wiem chyba już nie sprzedają)

    Innych dekodareów za 399 zł. w ofercie TnK nie ma i chyba wiadomo o który
    chodzi. Sam odpisałeś ze jak sie ma odpowiedni sprzęt to tak , więc sie
    spytałem jaki sprzęt masz na mysli.
    Ten dekoder z dwoma głowicami + karta z modułem dostępu Conax o którym
    piszesz to ma byc w ofercie Telewizji na Karte czy będzie go mozna kupic
    osobno ?

  • 23. Data: 2010-11-01 09:43:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 10:27, Darek pisze:

> [...]
    > Ten dekoder z dwoma głowicami + karta z modułem dostępu Conax o którym
    > piszesz to ma byc w ofercie Telewizji na Karte czy będzie go mozna kupic

    czytasz ze zrozumieniem?
    1. rozrózniaj tnk i tnk hd!!!
    w tnk są trzy dekodery sprzedawane przez operatora,
    a w tnk hd jeden.
    ten jeden to dekoder ADB i jest to dekoder tylko PVR READY,
    czyli przystosowany do nagrywania na zewn nośniku.
    posiada 1 głowice, a co za tym idzie nie ma niezależnego
    nagrywania.

    we wcześniejszym poście podałem przykład dekodera z podwójną
    głowicą, ale jeszcze nie ma w sprzedaży modułów dostępu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2010-11-01 10:04:23
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > we wcześniejszym poście podałem przykład dekodera z podwójną
    > głowicą, ale jeszcze nie ma w sprzedaży modułów dostępu.

    Sorry, zapomniałem dodać TnK HD, nie musisz sie rzucać, każdemu zdarza sie
    mała pomyłka :) I własnie o TnK Hd mi chodzi cały czas.

  • 25. Data: 2010-11-01 10:09:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 11:04, Darek pisze:
    > Sorry, zapomniałem dodać TnK HD, nie musisz sie rzucać, każdemu zdarza
    > sie mała pomyłka :)

    to czemu przez cały czas powtarzasz ten błąd?

    I własnie o TnK Hd mi chodzi cały czas.

    jak pisałem, róznica jest zasadnicza.
    karte z tnk włożysz do innego dekodera, tnk hd nie.
    (jak na razie)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 26. Data: 2010-11-01 10:16:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > o ile dostępne są głowice.
    > azbox-a można kupić za ok 1900
    > ariva TT - 1650

    TT to znaczy?

  • 27. Data: 2010-11-01 10:17:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > karte z tnk włożysz do innego dekodera, tnk hd nie.
    > (jak na razie)

    Od 9 listopada rusza sprzedaż modułu CI do TnK HD.
    Więc jakby ten problem nie istnieje.

  • 28. Data: 2010-11-01 10:20:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 11:16, Cavallino pisze:

    > TT to znaczy?

    nie wiem, pytaj producenta ;-)
    http://allegro.pl/ferguson-ariva-tt-hd-pvr-250gb-2-d
    vbs2-i1287317544.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 29. Data: 2010-11-01 10:22:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 11:17, Cavallino pisze:

    > Od 9 listopada rusza sprzedaż modułu CI do TnK HD.
    > Więc jakby ten problem nie istnieje.

    gdzie to podali?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 30. Data: 2010-11-01 10:24:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 11:22, pawell32 pisze:

    > gdzie to podali?

    juz mam.
    satkurier

    --