  • 11. Data: 2010-10-31 10:47:55
    Temat: Re: TNK HD i PVR - juz dziala?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    news:iajh40$q77$1@inews.gazeta.pl...

    > Uzytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisal w wiadomosci

    > Jest mozliwe nagrywanie danego programu na danej stacji gdy oglada sie
    > inna stacje ?

    Po jakiego zadajesz powtórnie to samo pytanie w tym samym watku?
    Jestes z tych co to bardzo lubia pytac, ale odpowiedzi juz ich nie
    interesuja?

  • 12. Data: 2010-10-31 13:57:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Jest mozliwe nagrywanie danego programu na danej stacji gdy oglada sie
    > inna stacje ?

    jak masz odpowiedni sprzęt to tak

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-10-31 16:21:33
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w
    wiadomosci news:iajhgp$uc0$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Po jakiego zadajesz powtórnie to samo pytanie w tym samym watku?
    > Jestes z tych co to bardzo lubia pytac, ale odpowiedzi juz ich nie

    Pytania sa od tego aby je zadawac :) a na serio jesli nie uzyskalem
    odpowiedniej odpowiedzi to zawsze mozna spytac powtórnie :)

  • 14. Data: 2010-10-31 16:22:20
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > jak masz odpowiedni sprzęt to tak
    >

    > --
    > pozdrawiam. pawell32
    > Slackware 13 - power of linux
    > http://www.net-sat.pl e-mail:p...@n...pl

    Co to za sprzęt i czy bedzie on działał z tym dekoderem za 399 zł. ?

  • 15. Data: 2010-10-31 17:53:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.10.2010 17:22, Darek pisze:
    > Co to za sprzęt i czy bedzie on działał z tym dekoderem za 399 zł. ?

    zadajesz te same pytania. obawiam się, że sam nie wiesz czego chcesz.
    ja np nie wiem co to za dekoder za 399 zł i jak ma współpracować z nim?

    zadaj konkretne pytanie co chcesz oglądać i jaka cena Cię zadawala,
    bo na razie wiem, że chcesz mieć niezależne nagrywanie.

    poza tym rozróżniaj tnk i tnk hd ----> www.telewizjanakarte.pl
    w tnk hd karta jest sparowana z dekoderem, w tnk nie.
    w tnk, jka sama nazwa wskazuje, nie ma kanałów hd (płatnych).

    jak chcesz tnk hd i niezależne nagrywanie to koszt ok 2000 zł (może ciut
    mniej) za dekoder z dwoma głowicami + karta z modułem dostępu
    conax (modułu nie ma jeszcze w sprzedaży, podobno za kilka dni).
    taniej wyjdą dwa dekodery.

    jak poważnie rozważasz niezależne nagrywanie to zastanów się nad
    abo z n lub c+.
    n - dekoder dostajesz za darmo (płacisz tylko aktywację)
    c+ - wynajem ( z tego co wiem chyba już nie sprzedają)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2010-10-31 21:35:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pytania sa od tego aby je zadawac :) a na serio jesli nie uzyskalem
    > odpowiedniej odpowiedzi to zawsze mozna spytac powtórnie :)

    Albo zrozumiec co Ci odpowiedziano.
    Wzglednie zapytac o to, czego nie rozumiesz.

    Nawet pytania trzeba umiec zadac, te Twoje sa mocno nie teges.
    Rozwin to w kilka zdan, moze ktos bedzie wiedzial o co pytasz, a Ty bedziesz
    mial wieksza szanse cos zrozumiec z odpowiedzi.

  • 17. Data: 2010-10-31 21:36:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak chcesz tnk hd i niezależne nagrywanie to koszt ok 2000 zł (może ciut
    > mniej) za dekoder z dwoma głowicami

    Chyba żartujesz?
    Swego czasu takie sprzęty były zapowiadane za połowę tej ceny.

  • 18. Data: 2010-11-01 08:39:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.10.2010 22:36, Cavallino pisze:

    > Chyba żartujesz?
    > Swego czasu takie sprzęty były zapowiadane za połowę tej ceny.

    ja mówię o dekoderze ze sklepu. tnk hd takiego nie oferuje.
    za 1000 takiego nie znalazłem, co nie ozacza, że nie ma

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 19. Data: 2010-11-01 08:42:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ja mówię o dekoderze ze sklepu.

    Ja również.

    >tnk hd takiego nie oferuje.
    > za 1000 takiego nie znalazłem, co nie ozacza, że nie ma

    A jak się nazywał ten pierwszy tuner hd combo?
    Pamiętam że jak chciałem go kupić, to kosztował z 1100 zł i miała wejść
    opcja drugiej głowicy, w tym dvbs-2.

  • 20. Data: 2010-11-01 08:52:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 09:42, Cavallino pisze:
    > A jak się nazywał ten pierwszy tuner hd combo?
    > Pamiętam że jak chciałem go kupić, to kosztował z 1100 zł i miała wejść
    > opcja drugiej głowicy, w tym dvbs-2.

    o ile dostępne są głowice.
    azbox-a można kupić za ok 1900

    --