  • 31. Data: 2010-11-01 10:26:13
    Temat: Re: TNK HD i PVR - juz dziala?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4cce7ff7$1@news.home.net.pl...

    > o ile dostępne są głowice.

    A nie są?
    Mówię o tym sprzęcie:
    http://www.sklep-tvsat.com/Technomate_6900_Combo-16.
    html

    Ma już dwie głowice, ale nie wiem czy występuje wersja 2*dvb-s2.

    >azbox-a można kupić za ok 1900

    1580
    http://www.sklep-tvsat.com/_HIT__EXTRA_CENA_Azbox_Pr
    emium_HD_PLUS_2x_DVB_S2-79.html

    >ariva TT - 1650

    1397 w wersji 250GB.
    http://www.dvbsklep.pl/fergusonarivatthdtvpvrhdd250g
    b-p-106.html

  • 32. Data: 2010-11-01 10:34:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 11:26, Cavallino pisze:
> [...]
    html

    > Ma już dwie głowice, ale nie wiem czy występuje wersja 2*dvb-s2.

    ma, ale dvb-s tylko jedna, a głowic osobno nie widzę.
    poza tym bałbym się to kupić, nie wiem jak wsparcie.

    > 1580
    > http://www.sklep-tvsat.com/_HIT__EXTRA_CENA_Azbox_Pr
    emium_HD_PLUS_2x_DVB_S2-79.html

    tego nie znam. zatrzymałem się na premium, który miał świetne mozlowości
    i jedną wadę - brak dostępnych głowic dvb-s.
    teraz są po 300 zł

    > 1397 w wersji 250GB.
    > http://www.dvbsklep.pl/fergusonarivatthdtvpvrhdd250g
    b-p-106.html

    czyli warto poszukać ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 33. Data: 2010-11-01 18:08:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    html

    > ma, ale dvb-s tylko jedna,

    To widzę, pytanie czy jest już zapowiadana wersja z drugą.
    Zresztą - dwie głowice, z tym że tylko jedna dvb-s2 wystarczają w
    zupełności.
    Tak mam na htpc.

    > czyli warto poszukać ;-)

    Ano.
    2000 to gra nie warta świeczki, ale o te 30% mniej, to już się można
    zastanowić, bo wychodzi taniej niż htpc.
    Ale drożej niż sprzęt N czy Cyfry, więc jak ktoś nie musi łączyć TnK HD z
    czymś innym, to nadal wybór bez sensu.

  • 34. Data: 2010-11-01 18:13:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 19:08, Cavallino pisze:
    > To widzę, pytanie czy jest już zapowiadana wersja z drugą.
    > Zresztą - dwie głowice, z tym że tylko jedna dvb-s2 wystarczają w
    > zupełności.

    nie. po co wieszać 2 anteny?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 35. Data: 2010-11-01 18:21:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie. po co wieszać 2 anteny?

    A jaka druga i po co?
    Bo jeśli ta druga to do naziemnej, to chyba logiczne, że do darmowego dvb-t
    warto.
    U mnie większość nagrań idzie właśnie z dvb-t, z satki nagrywam coś raz na
    tydzień max.

  • 36. Data: 2010-11-01 18:27:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 19:21, Cavallino pisze:

    > A jaka druga i po co?
    > Bo jeśli ta druga to do naziemnej, to chyba logiczne, że do darmowego
    > dvb-t warto.

    po pierwsze nie wszedzie działa, po drugie nie zawsze jest możliwość
    powieszenia tej anteny, po trzecie jak ktoś kupi tnk to po kiego
    jeszcze naziemna, jak tam wszystko jest.

    > U mnie większość nagrań idzie właśnie z dvb-t, z satki nagrywam coś raz
    > na tydzień max.

    ale nie wszyscy tak mają

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 37. Data: 2010-11-01 18:34:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > po pierwsze nie wszedzie działa, po drugie nie zawsze jest możliwość
    > powieszenia tej anteny, po trzecie jak ktoś kupi tnk to po kiego
    > jeszcze naziemna, jak tam wszystko jest.

    Jak sobie zazwyczaj zadaję odwrotne pytanie - po co płacić za sat, skoro to
    co w DARMOWYM dvb-t mi prawie wystarcza (teraz już nie).
    W rezultacie jestem skłonny płacić za to w sat, czego nie dostanę za friko z
    naziemnej.
    Sat to uzupełnienie, a nie podstawa oferty.

    > ale nie wszyscy tak mają

    Oczywiście, ale nigdzie nie pisałem że mówię o jakichś wszystkich.
    Zawsze wypowiadam się ze swojego punktu widzenia.

  • 38. Data: 2010-11-01 18:44:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 19:34, Cavallino pisze:

> [...]
    > friko z naziemnej.
    > Sat to uzupełnienie, a nie podstawa oferty.

    zgodzę się z tym jak oferta będzie dostępna i będzie to stabilna
    programowo. gdyby było tak jak w zapowiedziach to wielu
    odbiorcom to wystarczy.

    > Oczywiście, ale nigdzie nie pisałem że mówię o jakichś wszystkich.
    > Zawsze wypowiadam się ze swojego punktu widzenia.

    a ja swojego i swoich klientów.

    p.s.
    gdyby uruchomili dvb-t już bym sprzedał sporo box-ów

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux