eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTME zaczyna mnie irytować...Re: TME zaczyna mnie irytować...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!lightspeed.eweka.nl!lightspeed.
    eweka.nl!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.
    am1!peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TME zaczyna mnie irytować...
    Date: Mon, 13 Jul 2015 10:30:52 +0200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <mnuqfj$pkc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mnuimk$mno$1@node1.news.atman.pl>
    <55a2d4ff$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <mnum3b$q75$1@node1.news.atman.pl> <mnuqfj$pkc$1@node2.news.atman.pl>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.04 Newsreader for Android.
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.70.63
    X-Trace: 1436776254 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2205 83.27.70.63:42716
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3985751666
    X-Received-Bytes: 2978
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:683436
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 13 Jul 2015 00:41:52 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z
    PRZEDPŁATĄ.
    > Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę
    wpłacić ??
    > Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?


    Mnie ostatnio dwa razy wkurzyli brakiem informacji, że moje
    zamówienie zostało wysłane niekompletne z powodu niezgodności stanów
    magazynowych. Kiedyś wysyłali maila z taką informacją a teraz tylko
    podobno tylko po zalogowaniu na ich stronie jest taka informacja. Ja
    wolę mailem, bo odbieram na tyle często, że jest to dla mnie
    najwygodniejsze. Tak działało wcześniej i było to dobre. Tak samo
    było dobre przed laty zamówienie w treści maila. Wtedy szybko i
    pewnie się wyszukiwało używając gmaila co i kiedy się kupiło.
    Szczególnie znając tylko opis przedmiotu a potrzebny był symbol. To
    nie, komuś to przeszkadzało i zrobili tylko załącznik w pdfie co
    utrudnia przeszukiwanie bo trzeba otwierać załącznik.
    Gdy zgłaszam reklamację to nie dość, że nie ma konkretnych winnych bo
    "roboty teraz kompletują zamówienie a nie człowiek" (!) to pani mnie
    (klienta) objechała jak burą sukę, że mam jakieś pretensje. Jak
    poprosiłem o jej nazwisko i tel. do przełożonego to wcale nie zrobiło
    na niej to wrażenia, jakby mówiła "jak się nie podoba to kupuj pytam
    gdzie indziej".
    Normalnie poczułem się jak w latach 70 za komuny. TME zaczyna
    przypominać firemkę zatrudniającą syna córki wuja brata konia czy
    innych pociotków stąd pracownicy mają w dupie przełożonych i vice
    versa bo wiadomo, rodzina. Atmosfera podobna do Wektona, gdzie pan
    Zdzisio pretensjonalnie ciężko wzdycha jak przyszedł klient bez
    symbolu, że w ogóle śmie coś kupić.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: