  • Data: 2016-04-06 08:32:46
    Temat: Re: TME... czegoś tu nie rozumiem...
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-05 o 18:26, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Przełączeń, to mi tak dużo nie trzeba...

    To znaczy że za dobry przekaźnik... I za drogi.

    > Jeszcze zobaczę, jak ostatecznie to rozwiążę, może jakieś subminiaturowe
    > 1PDT x4, może kontaktrony, nie przyjąłem jeszcze ostatecznie, jakimi
    > przekaźnikami się posłużę. Będę jednak dążyć do tego, aby wszystkie
    > przekaźniki były jednakowe, aby nie zgadywać, jaki muszę kupić, gdy
    > jakiś padnie (czego raczej nie przewiduję).

    > No, sympatycznie wyglądają.

    > Moje będą przełączały cewki innych...

    > Polskie znalazłem po ok. 15 złotych sztuka, a potrzebny mi hurt po ok.
    > 8.5, w Farnellu. Dalej nie szukam, bo teraz i tak... no...

    Gdzieś miałem zrobioną listę tego, co w zamian można użyć.

    > Zajrzałem, ale informacyjnie ich strona jest dla mnie nikłej wartości.
    > Trochę, jakby mi po stole chodził gawron ze sraczką (odchowałem kiedyś
    > takiego malucha u śp. Babci) i gdzie pruknie, to dokładnie kopiujemy i
    > robimy z tego stronę WWW... Jak we współczesnym budownictwie. Relpol
    > kusi, ale chciałem wybadać czy i jakie 4PDT mają... nie udało się tego
    > jednoznacznie określić. Może spróbuję 2PDT, ale to mi powiększy objętość
    > i koszt układu. Jak trzeba, to trzeba, choć wolałbym uniknąć dzielenia
    > funkcji jednego przekaźnika na dwa... Zobaczymy.

    RSM850... W TME droższe niż IM06, większe, a nic w zamian nie dają. Póki
    co poczekam. Tej samej wielkości są tu:
    https://www.maritex.com.pl/pl/przekaznik-smt-2-biego
    wy-2a/NGPS5V-i-23831-c-21509

    Pozdrawiam