  • 1. Data: 2009-04-14 20:36:16
    Temat: TME !!!
    Od: wkwj <w...@g...pl>

    skompletować zamówienie
    - ATMEGA128 albo coś lepszego (na płytce)
    - opampy SMD
    - wzmaki log
    - rezystory wysokoomowe
    - i inne wg spisu z notanika

  • 2. Data: 2009-04-14 20:55:50
    Temat: Re: TME !!!
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik wkwj napisał:
    > skompletować zamówienie
    > - ATMEGA128 albo coś lepszego (na płytce)
    > - opampy SMD
    > - wzmaki log
    > - rezystory wysokoomowe
    > - i inne wg spisu z notanika

    A osochodzi ? :-)

  • 3. Data: 2009-04-14 21:11:11
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Grzegorz Kurczyk wrote:

    > A osochodzi ? :-)

    Kolega zrobił sobie notatnik z grupy... w sumie niezły pomysł - parę
    słów kluczowych i zawsze w googlach się wygrzebie :D

    Mirek.

  • 4. Data: 2009-04-14 22:16:07
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 14 Apr 2009 23:11:11 +0200,
    Mirek <i...@z...adres> screamed:

    > Kolega zrobił sobie notatnik z grupy... w sumie niezły pomysł - parę
    > słów kluczowych i zawsze w googlach się wygrzebie :D

    I nie trzeba się martwić, że dysk padnie. Od jutra wrzucam na Usenet
    swoje loginy i hasła. ;>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 00:15:30 user up 12043 days, 12:10, 1 user, load average: 0.18, 0.81, 0.31 ]

    If you've got them by the balls their hearts and minds will follow.

  • 5. Data: 2009-04-14 22:37:57
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    wkwj pisze:

    > skompletować zamówienie
    > - ATMEGA128 albo coś lepszego (na płytce)

    Heh, polecam od razu pojechać po bandzie i kupić AT91SAM7S256. Kosztuje
    tyle samo co ATmega2561 a możliwości nieziemsko większe.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-04-14 23:18:32
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > I nie trzeba się martwić, że dysk padnie. Od jutra wrzucam na Usenet
    > swoje loginy i hasła. ;>

    Przecież nie od dzisiaj wiadomo, że Internet jest najlepszym miejscem na
    backupy, np. kodów źródłowych. Wystarczy, że udostępnisz swój kod światu
    (hasła kluczowe: GPL, Sourceforge), a i za 100 lat da się go wyszukać na
    dziesiątkach mirrorów, w dodatku w setkach zmienionych form. :-(
    No chyba że za 100 lat każdy będzie mieć zmirrorowany cały Internet na
    swoim lokalnym dysku. ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-04-15 05:26:57
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Adam Dybkowski napisał:
    > No chyba że za 100 lat każdy będzie mieć zmirrorowany cały Internet na
    > swoim lokalnym dysku. ;)

    Eeee tam na dysku, jeden facet mirroruje internet na dyskietce ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-04-15 05:29:25
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    > Heh, polecam od razu pojechać po bandzie i kupić AT91SAM7S256. Kosztuje
    > tyle samo co ATmega2561 a możliwości nieziemsko większe.

    No może poza tym, że nie ma EEPROM-u :-( co mnie ostatnio mocno zjeżyło
    ;-) Można co prawda kombinować z procedurą w RAM-ie zapisującą do
    FLASH-a, ale jakaś to taka proteza.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2009-04-15 21:23:48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Grzegorz Kurczyk pisze:

    > No może poza tym, że nie ma EEPROM-u :-( co mnie ostatnio mocno zjeżyło
    > ;-) Można co prawda kombinować z procedurą w RAM-ie zapisującą do
    > FLASH-a, ale jakaś to taka proteza.

    Taka proteza działa bardzo skutecznie, jest używana m.in. w systemie
    Nut/OS. I nie powoduje skutków ubocznych (o ile nie piszesz zbyt często
    i nie "przekręcisz" max. licznika zapisów do Flasha), dodatkowo można
    pokusić się o zapisy transakcyjne na 2 naprzemiennie używanych blokach,
    zabezpieczonych np. przez CRC32. Wtedy nawet przy padzie zasilania w
    dowolnym momencie masz ostatnią sprawną kopię "EEPROMu".

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-04-16 10:46:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w
    wiadomości news:gs35ka$m84$1@news.wp.pl...
    > No chyba że za 100 lat każdy będzie mieć zmirrorowany cały
    > Internet na
    > swoim lokalnym dysku. ;)

    A tak nawiasem mowiac .. czy powoli nie docieramy do granic
    technologicznych ?
    Coraz mniej atomow przypada na bit informacji zapamietanej.

    Choc podobne wrazenie mialem 20 lat temu, jak procesory mialy po 10
    MHz, wiec moze nie bede sie wymadrzal :-)

    J.