  • Data: 2010-06-08 15:46:32
    Temat: Re: TMC w PL czy warto ?
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    (...)
    > Ale jak czesto bedziesz przeliczal, przeciez nie co minute :-)

    Możesz co minutę, nie wiem jaki miałby być tego sens, ale jak
    najbardziej.

    > Wiec "na biezaco, ale nie czesciej niz" ..

    Nie masz ograniczenia 'nie czesciej niż'.

    > Moze po prostu nie zjezdzales z trasy. Ja czasem sobie lubie
    > poeksperymentowac,

    Nie, no skąd - wiesz, szczególnie na urlopie w czasie wycieczek
    krajoznawczych człowiek często zjeżdża z trasy, ponieważ w oddali
    coś rodzina zobaczyła, albo pokazał się drogowskaz 'cierkiew 2
    kilometry w lewo'. O mieście pewnie tez nie wspomnę, ponieważ
    ktoś dojrzał jakiś market i uznał, że może warto uzupełnić zapasy.
    O eksperymentach to nawet nie wspominam.

    > Ale jak wolno mozna jechac :-) Trzeba bylo stanac ..

    Oczywiście - włączyć do tego awaryjne, by się na trasę doczekać...