  • Data: 2010-06-08 17:50:25
    Temat: Re: TMC w PL czy warto ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-08 16:29, Massai pisze:

    > Oki, a co wysyła?

    Informacje - na bieżąco. Szczegóły pewnie można znaleźć w treści
    pakietów.

    > Tzn, skądś musi wiedzieć że jest korek czy tłok na drodze.

    Z odczytu GPS i analizy danych statystycznych?

    > Też raz na
    > jakiś czas wysyła informację jak szybko jadę/jak szybko przejechałem
    > ostatni odcinek/węzeł?

    Oczywiście. Dodatkowo kierowca może w sytuacji awaryjnej wcisnąć,
    kliknąć np. info 'korek 1000 metrów' i następuje stosowana adaptacja
    systemu - nie wiem jaki jest użyty algorytm do wyliczenia trasy dla
    kolejnych odpytujących, ale to pewnie tajemnica firmy/systemu.
    Najważniejsze, że działa i skutecznie omija nawet świeże utrudnienia.