  • Data: 2014-12-13 02:10:31
    Temat: Re: TMC -- Traffic Message Channel
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Alf/red/" m6e8rd$pim$...@n...news.atman.pl

    > No to może stosuj LTE
    > (bp,nmsp)

    Biorąc pod uwagę setki megabajtów (w sumie
    gigabajty) apgrejdów -- LTE by przydało się.
    Ja mam 5 Mb/s; niby nocą ma być znacznie
    szybciej, ale jakoś tych 5 Mb/s nie przekraczało.

    Na netbooku apgrejdy (naprawdę gigabajty)
    i na notebooku też setki megabajtów...

    -=-

    Kiedyś AIR na notebooku chodził, ale go wywaliłem we fregmentach z uwagi
    na ociężałość ,,cuda''. Notebook kupiłem w połowie sierpnia 2008 roku,
    zainstalowałem na nim WXP, parę dni później zainstalowałem inną wersję
    WXP i od tamtej pory nie instalowałem ponownie WXP na notebooku.

    Od 2010 roku pojawił się problem z flaszem Adobego. Któreś apgrejdy
    kładły system na łopatki, któreś -- nie. Wielu wersji nie można
    zainstalować wtedy, gdy jest już zainstalowana świeższa -- nie
    można zdałngrejdować wprost...

    Z Adobego dobrze chodzi FotoSzopa.
    Filmy także mogę oglądać -- wszelki, także z silwerlajtem...
    (ile razy chcę oglądać, tyle razy czytam, że muszę zapgrejdować silwerlajta...)
    Na tablecie oglądam wszystkie filmy bezproblemowo. (oglądam, ściągam)

    -=-

    Banki nie korzystają z AIR itp. wynalazków.
    Certyfikaty w Polbanku greckiego pochodzenia...
    ING miał kiedyś (ponad piętnaście lat temu?)
    wsadówkę, ale bezproblemową.

    W paru słowach -- eDeklaracje to dziwoląg słabo osadzony w drugiej dekadzie XXI
    wieku.
    IMO można było skorzystać z gotowych rozwiązań bankowych.
    W banku także mamy Pesele, NIPy, imiona, nazwiska, pieniądze -- czasami duże...
    Mamy ,,podpisy'' pod zleceniami, mamy odpowiedzialność...

    Ale interfejsy bankowe pracują dobrze na: tabletach, telefonach,
    różnych PeCetach... Są aplikacje dedykowane (pod Androida do
    konkretnego banku) i są interfejsy obsługiwane przez uniwersalne
    przeglądarki internetowe...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'