  • 31. Data: 2007-10-16 18:29:52
    Temat: Re: TKTelekom
    Od: "Teodor" <l...@g...pl>

    > tyle że światłowody w Warszawie są, nie ma ich gdzieniegdzie w terenie,
    > więc pokiego grzyba im dział rozwoju sieci w Warszawie ?
    Ze stolycy lepiej widać
    > to co uważa jakiś urzędas mnie akurat mało interesuje, niech pokaże
    > stosowne dokumenty
    Niestety widać to po pensjach.
    Stosowne dokumenty też mówią podobnie.
    Ale od przyszłego roku będzie super
    --
    Teodor

  • 32. Data: 2007-10-16 19:33:56
    Od: "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał
    > http://www.tktelekom.pl/files/2/mapa4.gif

    głupio spytam, ale... szare linie co oznaczają?

  • 33. Data: 2007-10-16 19:44:31
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    { WebSpider } pisze:

    > głupio spytam, ale... szare linie co oznaczają?

    szara strefe, tam gdzie czesto kradna ;]

  • 34. Data: 2007-10-16 22:56:42
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Kajetan pisze:
    > "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> wrote in
    > message news:ff2eqo$lr4$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    [..]

    > To dlatego ze klada swiatlowody rownolegle z remontem torowiska :)

    Jak jechałem tamtędy ok. 3-4 lat temu to kładzenie rur obok torów szło prędzej
    niż remont torowiska. Może zabrakło im pieniędzy na zarobienie końcówek bądź
    osprzęt ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 35. Data: 2007-10-17 06:16:04
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    wiadomości news:ff2ekm$2ril$1@news2.ipartners.pl...
    > Strona w mambo zrobiona przez firmę, dla której nie można ustalić storny
    > www, bo na vermedia.pl jest przekierowanie na ciekawemiejsca.pl i tai chi
    > w Bydgoszczy - hmmm za bardzo to profesjonalnie to nie wygląda ;)
    >
    > http://www.tktelekom.pl/files/

    Nistety juz nie dziala :-) w sumie procz plikow PDF z wzorami umow nic
    ciekawego tam nie bylo :)
    TaKeN

  • 36. Data: 2007-10-17 07:06:12
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:
> [...]
    > wiadomości news:ff2ekm$2ril$1@news2.ipartners.pl...

    > Nistety juz nie dziala :-) w sumie procz plikow PDF z wzorami umow nic

    I pisze to pracownik TKT :P

  • 37. Data: 2007-10-17 07:19:38
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:ff4c95$cpa$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > I pisze to pracownik TKT :P

    To ze uzywam proxy TKT to juz musi oznaczac ze jestem Ich pracownikiem :-)??
    A moze po prostu mam lacze TKT w domu i w pracy - co pisalem w poprzednim
    poscie i kozystam z ich proxy :>?

    Pozdro!
    TaKeN

  • 38. Data: 2007-10-17 07:35:19
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl>

    "Teodor" <l...@g...pl> wrote in message

    > Ale od przyszłego roku będzie super

    Stwierdzenie zawsze prawdziwe, chyba ze ktos nieopatrznie przybije date :>

  • 39. Data: 2007-10-17 07:41:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:

    > To ze uzywam proxy TKT to juz musi oznaczac ze jestem Ich pracownikiem :-)??
    > A moze po prostu mam lacze TKT w domu i w pracy - co pisalem w poprzednim
    > poscie i kozystam z ich proxy :>?

    A może poszli do lasu....

    Jak już wciskasz kit, to inteligentniej.

    M.

  • 40. Data: 2007-10-17 12:13:02
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    > A może poszli do lasu....
    >
    > Jak już wciskasz kit, to inteligentniej.
    >
    > M.

    Ale fajna dyskusja
    Rownie dobra bylaby - "Kto z Was glosuje na Pis"
    Moze o planach rozwojowych firmy telekomunikacyjnej przeniesiemy sie na
    jakas bardziej adekwwatna grupe ?

    CSL