  • 21. Data: 2007-10-16 13:34:15
    Temat: Re: TKTelekom
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    http://www.tktelekom.pl/files/

  • 22. Data: 2007-10-16 13:37:27
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    futszaK pisze:
    > On Tue, 16 Oct 2007 15:12:34 +0200, TaKeN TaKeNoWsKi wrote:
    [..]
    > http://www.tktelekom.pl/files/2/mapa4.gif
    >
    > mniammm :)
    >
    > czyżby pisać CVke do nich bo widze ze znowu planują światłowody :>

    Z tego co widzę linia Wrocław - Oleśnica - Zduny - Krotoszyn jest budowana od
    ok. 4 lat :D

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 23. Data: 2007-10-16 13:47:23
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl>

    "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> wrote in
    message news:ff2eqo$lr4$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    > [..]

    > Z tego co widzę linia Wrocław - Oleśnica - Zduny - Krotoszyn jest budowana
    > od
    > ok. 4 lat :D

    To dlatego ze klada swiatlowody rownolegle z remontem torowiska :)

  • 24. Data: 2007-10-16 13:56:38
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 15:19:33 +0200, TaKeN TaKeNoWsKi napisał(a):

    > Ciekawe ja wchodzac na http://www.tktelekom.pl klikajac na dole widze ze
    > strona zostala zrobiona przez firme "Studio Belart" www.belart.pl skad
    > Ty wytrzasnales vermedia.pl ?

    O bardzo przepraszam mea culpa :/ tkt i tkt to wjechałem od razu na
    tkt.pl i tylko szybki rzut oka i zjechałem na sam dół strony nie wnikając
    w zawartość - dlatego też moje zdziwienie. Rzeczywiście stronka, o której
    jest topic, wygląda całkiem do rzeczy.

    Xenocide

  • 25. Data: 2007-10-16 13:57:41
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 16.10.2007 Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał/a:

    > Tia... żeby jeszcze mentalność dyrektorów/managerów się zmieniła :/
    > Żeby położyć kabelek do peeringu między dwoma klientami w ich sali operatorów
    > obcych wymuszają zwiększenie przepustowości na ich łączu.
    > Planują modernizację i otwarcie mówią.... Pańska firma nie jest priorytetowa
    > (dzierżawa włókna od 15 czy 17 lat).
    > Takie przykłady można mnożyć :/

    Na czymś trzeba zarabiać ;-)

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 26. Data: 2007-10-16 14:26:44
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Kajetan pisze:

    > To dlatego ze klada swiatlowody rownolegle z remontem torowiska :)

    No to w Czestochowie mozna narazie zapomniec o zapasie dla TKT, bo tory
    do Herb moze za 10 lat wyremontuja , to samo tyczy sie piotrkowa.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 27. Data: 2007-10-16 14:43:06
    Od: "Teodor" <l...@g...pl>

    > do jakiej partii mam się zapisać żeby dostać u nich prace w dziale
    > rozbudowy sieci na Pomorzu Środkowym ?
    Do tej pory to było proste. Fima państwowa to partia premiera, ale najpierw
    musiałbyś trochę podziałać
    Poza tym dział rozwoju sieci tylko w Centrali w Warszawie.
    > Mogę dymać za darmo, znaczy za udziały w w/w firmie :>
    Uważaj w/g min Polaczka fima ma 1,5 mln długu. Czyli masz akcje dopłacasz do
    interesu.
    --
    Teodor

  • 28. Data: 2007-10-16 14:46:29
    Od: "Teodor" <l...@g...pl>

    > dlatego że dużo ludzi pozytywnie mówi o TkTelekom chciałbym
    > żeby w/w zagościła swoimi światłowodami w moje okolice bo ich nie ma
    > zakładam że brak w/w jest wynikiem braku ludzi którzy by to zorganizowali
    Niestety raczej brak kasy TKT jest spółką zależną od PKP i tak jak to było z
    GSM 1800 same chęci nie wystarczą. Właściciel nie jest zaiteresowany
    dawaniem pieniędzy na rozwój spółki.
    --
    Teodor

  • 29. Data: 2007-10-16 14:48:55
    Od: "Teodor" <l...@g...pl>

    > myślisz po urynaneciarsku, są fundusze z których korzysta TPSA
    > pakując grube miliony w wiochy tyko po to żeby sprzedać 3 neostrady za
    > 28zł brutto, czemu nie robią tego kolejarze ?
    Bo wolą budować peron we Włoszczowie
    --
    Teodor

  • 30. Data: 2007-10-16 16:19:38
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 16 Oct 2007 16:43:06 +0200, Teodor wrote:

    > Do tej pory to by?o proste. Fima pa?stwowa to partia premiera, ale najpierw
    > musia?by? troch? podzia?aae
    > Poza tym dzia? rozwoju sieci tylko w Centrali w Warszawie.

    tyle że światłowody w Warszawie są, nie ma ich gdzieniegdzie w terenie,
    więc pokiego grzyba im dział rozwoju sieci w Warszawie ?

    > Uwa?aj w/g min Polaczka fima ma 1,5 mln d?ugu. Czyli masz akcje dop?acasz do
    > interesu.

    to co uważa jakiś urzędas mnie akurat mało interesuje, niech pokaże
    stosowne dokumenty

    --
    futszaK
    0601061867