  • Data: 2009-01-22 19:03:10
    Temat: Re: TKT, radiolinia
    Od: brak <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kuczera pisze:

    > Ericsson Minilink TN R3, z kartą MMU 2D + karta ETU żeby to na ethernet
    > zamienić.
    >
    > wycinek ze specyfikacji:
    > MMU2 D A high capacity PDH plug-in unit, used for the following
    > modulation schemes and traffic capacities in Mbit/s:
    > o 16 QAM: 22xE1, 46xE1
    > o 128 QAM: 35xE1, 75xE1
    >
    > ta pierwsza kolumna to dla 14MHz, 2ga dla 28MHz
    > Z tym QPSK przesadziłem, ale dyskusja o 16QAM się rozchodziła.
    >
    > Marcin

    Faktycznie ma mea culpa. Z drugiej strony ciekawie ta tabelka
    przepływności wygląda takie cuda tylko dla niskich modulacji 64QAM i
    128QAM jak były tak są bez zmian wydajności. Z drugiej strony treshhold
    na poziomie -78 + zapas na zaniki to odległości nie będą powalające
    chociaż i tak lepiej jak dla STMek. Na takim Eryku z zyskami ich anten i
    mocami nadajników to nie wiem czy na 13 Ghz z antenami 1,8m zapewnisz
    transmisje na odpowiednim poziomie. Jeśi to ma być 1 hop to sugerowałbym
    raczej 10 lub 11 GHz cena ta sama a stabilność lepsza.