  • Data: 2009-01-22 22:43:35
    Temat: Re: TKT, radiolinia
    Od: brak <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski pisze:

    > IMO w praniu wyjdzie nieco gorzej, ze względu na atrakcje pojawiające
    > się powyżej 25-30km (zaczyna mocniej grać rolę krzywizna ziemi, oraz
    > wspominane problemy z masami powietrza albo mgły), ale działać będzie.

    Do ethernetu i transmisji ip powinno wystarczyć, ale podczas większego
    deszczu i wspomnianych mgieł może być na styk. E1 po tym bym nie puścił.
    teraz pytanie na jakich wysokościach będą anteny, a raczej ile będzie
    kabla on też wprowadza tłumienie, kiedyś na 150 m kabla standardowego to
    około 10 dB tłumienia. Ja osobiście bym dał 1,8 anteny, ale to potężny
    koszt i konstrukcja albo zszedł na 11 GHz.