    From: Tomasz Myrta <j...@n...klaster.spamer.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TI czy FREESCALE ?
    Date: Sun, 03 Apr 2011 19:20:55 +0200

    sundayman napisal 2011-04-03 02:53:
> [...]
    > Otóż właśnie toczę walkę wewnątrzną w temacie wyboru procesora do pewnej
    > aplikacji (chodzi o kilkaset sztuk, więc i ceny wazne, i wiadomo -
    > żartów nie ma :).
    > No i, z uwagi na wymogi potrzebuję coś w "z półki" ARM9 lub okolice,
    > ponieważ ma na tym śmigać linux embedded + LCD + TP + ethernet...i parę
    > innych fajnych rzeczy.
    > Do tej pory się męczyłem z S3C2440 Samsunga, ale po pierwsze za cholerę
    > nie można tego sensownie kupić, po drugie wsparcia to prawie żadnego, tyle
    > co tak znajdę w internecie parę forów, gdzie inni się też męczą :)

    Z czym miałeś problemy? Sprzęt czy soft? Jest kilku producentów gotowców
    z osprzętem który wymieniasz na 2440, od niedawna też na 6410. Nie wiem
    jak WinCE, ale linuksowe bootloadery, kernele, sterowniki i sam sprzęt
    działają stabilnie.

    > Znaczy - niby pobawiłem się tym pod WIN CE, napisałem coś tam, itp, ale
    > zachwycony nie jestem generalnie (jednakowoż głównie z powodu jakiegoś
    > zupełnie nie rynkowego podejścia samsunga mam wrażenie...).
    Pewnie chciałeś kupić mniej niż 100tys. sztuk ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Myrta