eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Date: Sat, 28 Mar 2009 14:53:28 +0100

    Witam wszystkich:)

    Po poradach Eskimosa podregulowaliśmy gaźniki, oraz wymieniliśmy swiece
    co prawda na używane ale w idealnym stanie (to radziło większość osób:-p).

    Rezultaty są następujące:
    -na ciepłym silniku przerywanie zniknęło całkowicie
    -na zimnym przerywa
    -ma delikatne opóźnienie (0,2-0,3 sekundy) w reakcji, jak jest na
    obrotach podstawowych i nagle na maksa otworzy sie przepustnice
    -świece po 100 km jazdy mają idealne zabarwienie, zero osadu
    (wsadziliśmy CR8 zamiast CR9, czy obniżona ciepłota może coś uszkodzić?
    dzisiaj jechał bardzo dobrze)
    -falują mu niskie obroty, to było już wcześniej trochę widoczne.. teraz
    mam wrażenie że jest troszeczke bardziej
    -jak próbuje ustalić obroty na 1,2krpm to później za długo schodzi z
    wyższych obrotów (czyli za daleko dokręcona śruba niskich obrotów bo
    przeciez powinien swobodnie wytracać obroty), ogólnie mam wrażenie jakby
    czasami może jeden garnek niedopalał... ale nie jestem pewien... jakies
    inne powody falowania obrotów? brudne gaźniki?

    Tak czy inaczej jest o niebo lepiej:)
    Wielkie dzięki:)

    Pozdrowionka:)