eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
  • Data: 2009-03-29 07:42:34
    Temat: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Od: Michaczu <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eskimos pisze:
    > On Sat, 28 Mar 2009 14:53:28 +0100, Michaczu <m...@t...pl> wrote:

    > Ubogo.

    > Ubogo + synchro.

    > Brudnie nie brudne, w każdym razie kiepsko zrobione + rozjechana
    > synchronizacja.
    >
    > Piloty wcale nie muszą być po równo. Podawana wartość jest wartością
    > orientacyjną, dającą 99% pewności, że sprzęt w ogóle odpali. Ale w
    > zależności od stanu silnika i nawet poszczególnych cylindrów w tym
    > silniku, ilość obrotów wykręcenia pilotów może być różna (choć
    > _zazwyczaj_nie musi i na ustawieniach z serwisówki chodzi OK).

    Widze że głównym powodem dla którego według ciebie nie śmiga jest uboga
    mieszanka:-p... ustawiliśmy piloty na 2,15 czyli najwyższa wartość jaką
    ktokolwiek odnalazł w serwisówkach dotyczącą bandziorów (wersja GN coś
    tam..)
    ja ustawiałem piloty pierwszy raz w życiu.. doradź mi tylko czy
    przekręcanie ich o np 0,1 obrotu duzo zmienia? i można próbować tak się
    bawić? spróbuje mu dzisiaj lekko odkręcić jeszcze te pilotki..

    Odrazu uprzedzam Kucza i innych zwolenników wydawania kasy:-p że nie
    oddaje do serwisu bo chce sie nauczyć to regulować, a nie dlatego że
    oszczędzam:-p poza tym to i tak nie moje moto i robie to dla frajdy:)

    Pozdrowionka:)