eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
  • Data: 2009-03-27 21:33:07
    Temat: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Gardeła napisał(a):

    > Wstyd się przyznać, ale będę potrzebował jednak tutoriala. Zresztą jakiś
    > sobie już ściągnąłem, zobaczę czy mi rozjaśni.

    Myslalem, ze rozumiem zasade dzialania gaznika motocyklowego - po opisie
    Eskimossa przychylam sie do twych, Dioble, watpliwosci ;)

    > Mam też inne wątpliwości w temacie
    > gaźników CV, np. jak one dobrze działają bez tzw. przyspieszacza, czy
    > pompki przyspieszającej, w jaki sposób podnosi się tłok z iglicą (wiem,
    > że poprzez membranę, podciśnienie, ale co dokładnie się dzieje, którędy
    > płynie powietrze, że wreszcie unosi tłok).

    Uojessuuu... A co to jest za gaznik Curriculum Vitae? ;)
    Bo tak zwane gazniki podcisnieniowe - gazniki ze stalym podcisnieniem
    (Constans Vacuum? - tak se kombinuje) dzialaja dobrze bez przyspieszacza
    (dawniej "ekonomizer") wlasnie dzieki utrzymywaniu w gardzieli stalego
    podcisnienia. Nie ma potrzeby chwilowego wzbogacania mieszanki w
    momentach gwaltownego otwarcia przepustnicy skutkujacego obnizeniem sie
    w gardzieli wielkosci podcisnienia ergo chwilowym zubozeniem mieszanki.