eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    From: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 13:51:15 +0100

    Eskimos wrote:
    > Pilot screw odpowiada za ilość mieszanki. Skład jest stały,
    > regulowany średnicą dyszy.
    > Oczywiście, mówimy o mieszance "pierwotnej" i o jej składzie u
    > wylotu kanału obejściowego wolnych obrotów, tam gdzie iglica
    > pilota. A że pózniej ta mieszanka jest porywana i rozrzedzana przez
    > płynące kanałem ssącym powietrze, to inna sprawa.
    > Pilot screw regulując ilość mieszanki "pierwotnej" reguluje skład
    > mieszanki "wtórnej".

    Wstyd się przyznać, ale będę potrzebował jednak tutoriala. Zresztą
    jakiś sobie już ściągnąłem, zobaczę czy mi rozjaśni. Bo ja zawsze
    myślałem, że dysza wolnych obrotów odpowiada za wolne obroty
    wyłącznie, a pilot screw reguluje skład mieszanki w całym lub w
    większej części zakresu obrotów ale różnych od wolnych obrotów. Mam
    też inne wątpliwości w temacie gaźników CV, np. jak one dobrze
    działają bez tzw. przyspieszacza, czy pompki przyspieszającej, w jaki
    sposób podnosi się tłok z iglicą (wiem, że poprzez membranę,
    podciśnienie, ale co dokładnie się dzieje, którędy płynie powietrze,
    że wreszcie unosi tłok).

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville