eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 11:14:41 +0100

    Kuczu pisze:

    > Ale jak dymi ? szaro czy czarno ?

    Qrde... nie pamietam:) ciężko określić odcień.. nie będę ściemniać.. a
    co jezeli na czarno? a co jezeli na szaro?

    > No zmiencie prosze te cholerne swiece :)

    Juz niebawem... mam z innego moto idealne tylko zalozyc musze:D
    wiem wiem... oszczedny poznaniak.. ale zanim kupimy komplet wole
    sprubowac na pozyczonych

    aha...
    mial ktos gdzies takie cos jak zdjecia swiec jak powinny wyglada i jakie
    sa objawy roznych niepozadanych zjawisk.. np zlego skladu mieszanki itd itp
    te swiece nierowno sie przepalaja.. a gwint jak wykrece jest wilgotny.
    jak to mozliwe ze gwint jest wilgotny?
    czy to znaczy ze zalewa je? za duzo paliwa?
    poza tym nie maja tego srodka jasniejszego niz boków, sa okopcone