eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTDM, maly DL czy duzy DL ?Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
  • Data: 2012-02-28 16:53:37
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Niby Nic" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Miałem podobny dylemat i wybrałem DL 1000 K7
    Zwiedziłem nim drogi Rosji i zachodnie autostrady. (ok 40 000 w sumie)

    Wady.
    - Nierówna praca silnika przy stałych niewielkich prędkościach
    - dziura w okolicach 3500-3800 obrotów (akurat tu gdzie się najczęściej
    jeździ)
    - na 6 biegu można jechać od min 100 km/h inaczej nawala po łańcuchu
    - strasznie czuły na nieszczelności "lewego" powietrza (trzeba wszystkie
    opaski dokręcać dość często bo inaczej nawala w airoxa)
    - słabe hamulce (raczej spowalniacze)
    - przednie zawieszenie mogłoby być lepsze
    - oryginalne opony do wywalania natychmiast
    - szumiący kosz sprzęgłowy
    - wycieki z popychacza sprzęgła

    Zalety.
    - Zajebiście, ale to zajebiście wygodny. Kanapa, ugięcie kolan, pozycja itd.
    to rewelka
    - Bardzo dobra ochrona przed wiatrem. Na akcesoryjnej szybie MRA można palić
    fajkę przy 120km/h i to nie jest żart czy przechwałka, można ponarzekać na
    słabą wentylację kasku, ale coś za coś
    - Pakowność jest jego bardzo mocną stroną. Zabieram namiot, śpiwór, karimaty
    materace, krzesełko, stolik ... ok nie będę pisał więcej bo pomyślicie że
    ściemniam jakbym wszystko opisał co zabieram a do tego jeszcze trzy kufry
    givi.
    - Wygodna kanapa. Na raz np. trasa Petersburg - Suwałki przez Białoruś. Dupa
    nie odpadła.
    - Spalanie od 5 litrów przy jeździe w Rosji do 7 na autostradach. Podobno
    można więcej spalić ale ja nie umiem :)
    - Praktycznie się nie psuje (oprócz tego co powyżej, ale to robię między
    wyprawami)
    - Możliwość podoklejania do niego niezliczonych akcesorii i nie kosztują
    tyle co do Beemki.
    - Płynna i łatwo dostępna regulacja tylnego zawieszenia
    - Bardzo dobre lampy
    - Miękkie plastyki. Przy wywrotce rzadko pękają :)
    - Silnik V2 :)

    Łańcuch DID ok 25 tyś, opony Michelin Pilot Road ok 25 tyś, olej i filtr i
    co tam trzeba w/g książki serwisowej.

    Powiem jeszcze tyle, że ostatnio miałem okazję, a co ja tam piszę, miałem
    zaszczyt prowadzić BMW GS 1200 i to w wersji Adventure przez kilkaset
    kilometrów. No może trochę lepiej się prowadzi i lepiej hamuje ale za co
    tyle kasy płacić? Może ja nie rozumiem tej marki :)

    Howk
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: