  • 11. Data: 2012-07-08 12:23:11
    Temat: Re: TDM i ..... eh ;)
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 12:20, Kuczu pisze:

    > Zmien hobby, wedkarstwo jakies albo gra w kregle. Bo w tym Ci nie idzie
    > stanowczo.

    Wole swoje ciagniecie drucikow i antenki :P

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 12. Data: 2012-07-08 16:52:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-08 12:08, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od
    > tego, co BARDZO mnie zajaralo.
    > Zrobie 3 podejscie ale chyba dopiero w przyszlym roku :(
    > Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

    Może lepiej inny model?Ile zrobiłeś km?Ciekawe czy pech czy padlina
    poskładana do sprzedaży.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2012-07-08 17:11:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 16:52, Monster pisze:

    > Może lepiej inny model?Ile zrobiłeś km?Ciekawe czy pech czy padlina
    > poskładana do sprzedaży.

    stawiam na to drugie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-07-08 17:39:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-08 17:11, Kuczu pisze:

    > stawiam na to drugie

    Też,za szybko się rozleciała.
    Najlepszy numer co widziałem to Kaśka z karterem pełnym szmat,przy
    zakupie chodziła ładnie,ale gość chyba nawet tygodnia nie przejeździł..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-07-08 17:50:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 17:39, Monster pisze:

    > Też,za szybko się rozleciała.
    > Najlepszy numer co widziałem to Kaśka z karterem pełnym szmat,przy
    > zakupie chodziła ładnie,ale gość chyba nawet tygodnia nie przejeździł..

    Ja widzialem CBR 929 w ktorej 2 dni po zakupie wystrzelila swieca
    zaplonowa. Objawialo sie to dziwnymi stukami. To swieca pukala w airbox
    :) Najlepsze ze koles kupil motocykl od firmy, chyba w Pleszewie. Potem
    sie okazalo ze firma nie istnieje.

  • 16. Data: 2012-07-08 18:18:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Portfel nie wytrzyma :(

    Z ciekawości - ile "śpiewają" za remont?
    WOJO

  • 17. Data: 2012-07-08 20:53:23
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 17:50, Kuczu pisze:

> [...]
    > zaplonowa. Objawialo sie to dziwnymi stukami. To swieca pukala w airbox
    > :) Najlepsze ze koles kupil motocykl od firmy, chyba w Pleszewie. Potem

    Poprzesnia TDMa machnalem z 2000, ta jakies 600.
    Co do innego - tutaj jest problem.

    Bo jestem duzy (196cm/110kg) i lubie zap.... i do tego nie chce siedziec
    jak szczur na miotle (pasuje mi bardzo pozycja na tdmie).

    Jestem otwarty na sugestie.

  • 18. Data: 2012-07-08 20:53:42
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 18:18, WOJO pisze:
    > Portfel nie wytrzyma :(
    >
    > Z ciekawości - ile "śpiewają" za remont?
    > WOJO

    Nie wiem, nie pytalem - wystawilem na alledrogo.

  • 19. Data: 2012-07-08 22:03:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 20:53, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Bo jestem duzy (196cm/110kg) i lubie zap.... i do tego nie chce siedziec
    > jak szczur na miotle (pasuje mi bardzo pozycja na tdmie).
    >
    > Jestem otwarty na sugestie.

    http://allegro.pl/bicykl-wysylka-gratis-i2475116578.
    html

  • 20. Data: 2012-07-08 22:04:45