  • Data: 2010-01-08 20:08:25
    Temat: Re: TAMRON 17-50 jakie najlepsze ustawienia?
    Od: "aadax" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5058f001-91b0-4c9d-9f8f-abb1a4529ab8@c34g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 8 Jan., 18:22, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 8...@k...goo
    glegroups.com

    >wersja z IS 17-50 sie pojawila , troche drozsza o ok 150-200 euro ,
    >ale wieksza i ciezsza a co najgorsze bardzo nieskuteczny IS...............

    Ciekawy jestem skąd takie opinie. Mam 17-50 VC do Canona i po raz pierwszy
    bez podpórki z ręki robiłem zdjęcia nocne Krakowskiego i Nowego Światu
    (Wawa) uzyskując 100% zdjęć ostrych przy czasach 1/5 do 1/20 dla 450D. Przy
    innych obiektywach to nie zdarzało mi się. Może mam szczęście - w moim
    obiektywie VC chodzi znakomicie. Problem z ostrzeniem też nie istnieje.
    Słyszałem o osobach robiących z ręki na 1 s. Brzmi to prawie jak bajka o
    żelaznym wilku.