  • 31. Data: 2014-04-04 19:57:12
    Temat: Re: TABLETY = BUBLE ???
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-04 15:06, masti pisze:

    > a zapłaciłeś za to? czy kupiłeś g.. za 200zł?

    A miałem dostać od Armii Zbawiania.. Gdy kupowałem to na rynku były
    tylko dwa tablety z funkcjami telefonicznymi - jakiś tam model Samsunga
    i mój. Kosztował górę kasy.

  • 32. Data: 2014-04-04 23:33:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 533ea9d1$0$2377$6...@n...neostrada.pl

    > Powinny mieć szerszy zakres regulacji,

    I ja tak uważam.

    > a przeważnie jest tak że w nocy gdy się człek obudzi i chce coś sprawdzić w necie
    to tablet wręcz oślepia,

    OvermaX nie oślepia nigdy.

    Monster oślepia, gdy świeci najjaśniej i Ace oślepiał,
    gdy był ustawiony na najjaśniejsze świecnie. Ace nie
    miał automagii regulacyjnej, co było uciążliwe.

    > natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu, ekran jest za ciemny.

    OvermaX zdecydowanie jest za ciemny.
    Nawet w mieszkaniu jest za ciemny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-04-04 23:36:30
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.

    Pentagram to dobra marka? nie wiedziałem, dla mnie to synonim barachła.
    Tak jakbyś porównywał komfort Dacii Logan z Renault Captur

  • 34. Data: 2014-04-05 15:20:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <y...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > W ogóle z tymi cenami to WYLUZUJCIE! POlskie społeczeństwo stacza się W
    > NĘDZĘ!
    > Jak ktoś chce zrobić przyjemność swemu dziecku a nie ma co do garnka na
    > codzień
    > włożyć to już widzę jak poleci i kupi Galaxy Tab za półtoraka!

    No ale to nie o to chodzi na ile kogo stać tylko o to, żeby nie potępiać
    całego
    segmentu rynku w czambuł, że do kitu tablety i że nie trzymają na baterii,
    skoro miało się do czynienia tylko z takimi za 200zł bo te za 2000zł są b.
    dobre.

  • 35. Data: 2014-04-05 15:31:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Apr 2014 08:20:11 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > skoro miało się do czynienia tylko z takimi za 200zł bo te za 2000zł są b.

    I ktoremus bateria dlugo trzyma ?
    Bo imo te za 2000 to maja duzo komponentow duzo pradu zracych.

    J.

  • 36. Data: 2014-04-05 15:41:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I ktoremus bateria dlugo trzyma ?
    > Bo imo te za 2000 to maja duzo komponentow duzo pradu zracych.

    Czytałeś może wszystkie wypowiedzi w tym wątku?
    Bo ja czytałem, i widziałem wypowiedzi ludzi mających tablety
    z górnych pólek cenowych którzy na czas pracy na baterii nie
    narzekali - pierwszy lepszy przykład: "Mam iPada 3 i nie znam
    takiego problemu. Bateria wystarczała na 10 godzin użytkowania
    (np. filmy). Teraz może troszkę mniej." - napisał Piotr Rezmer.
    Moje doświadczenie z Kindlem Fire HD Amazona i Nexusem 7"
    Asusa (poprzedniej generacji) jest podobne: nie ma na co narzekać.

  • 37. Data: 2014-04-05 19:42:19
    Od: y...@g...com

    masti:

    |a zapłaciłeś za to? czy kupiłeś g.. za 200zł?

    Wygląda na to, że JEDYNĄ RZECZĄ czym tablety "z górnej półki" różnią się
    od tabletów "dolnopółkowych" jest ODBLOKOWANA dolna granica regulacji
    jasności ekranu.

    Inne rzeczy mają IDENTYCZNE!

    JAKA CHOLERA nie pozwoliła producentowi wybrać NIŻSZĄ dolną granicę regulacji?

    Przecież TYLKO OD TEGO zależy trzymanie baterii!

    Pytanie GDZIE zaszyto ustawienia tej dolnej granicy: w SOFTware'owm sterowniku
    czy w samym HARDWAREowym IPSie?

    Ponieważ chyba IPSy mają TE SAME - a więc SOFTWARE?
    Więc czekamy na MODy od zapaleńców!!!
    I nagle okaże się że KRÓL JEST NAGI :P

  • 38. Data: 2014-04-05 19:47:53
    Od: y...@g...com

    Trybun:
    |Nie wszystkie, np. w moim Huawei slim s7 bateria średnio wytrzymuje 2-3
    |dni.

    A jaki ma wyświetlacz?
    Jaką ma dolną granice regulacji jasności?
    Ile mA prądu pobiera przy włączonym ekranie?

  • 39. Data: 2014-04-05 21:04:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tixe" 533f25e2$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > Pentagram to dobra marka?

    IMO zdecydowanie zła.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2014-04-06 01:02:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <y...@g...com> 9...@g...co

    : Wygląda na to, że JEDYNĄ RZECZĄ czym tablety
    : "z górnej półki" różnią się od tabletów
    : "dolnopółkowych" jest ODBLOKOWANA dolna
    : granica regulacji jasności ekranu.

    To chyba ja mam z najwyższej!!! ;)
    Szkoda, że pojawił się niepojęty problem z ładowaniem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'