  • Data: 2011-09-23 05:14:21
    Temat: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To słabe pocieszenie, ale Orange też.

    By skrócić:
    - wizyt, telefonów na infolinię itd było chyba z 6-8;
    - za każdym razem nieco inna informacja;
    - przy pierwszych trzech podejściach wizja mojego przejścia do
    konkurencji nie robiła absolutnie żadnego wrażenia (nie to, żebym
    konsumował miliony min i GB, ale tak zwyczajnie, po kupiecku, "a czy
    sprawdził pan..." - ni chu chu),
    - w końcu okazało się, że oferta może być konkurencyjna, ale ustalenie
    jej parametrów tak, by w innych salonach, do których miałem wygodniej
    zajrzeć, dało się ją zrealizować - niemożliwe (o tym jeszcze poniżej);
    - już prawie na koniec - zabrakło wybranego telefonu i nie mogłem
    zmienić taryfy, więc przeleciałem w nast. okres rozliczeniowy, który w
    obecnej sytuacji jest dla mnie zupełnie "nieadekwatny" (by ująć to
    delikatnie...),
    - a jak przyjechał tel., zupełnie na koniec okazało się, że:
    * jest wersja zakupu mieszana, tj. salonowo-internetowa (pani w salonie
    loguje się na siebie, ale na moje konto, smsy z prośbą o różne hasła
    przychodzą na mój tel.) - i mogę jednak zmieścić SGSII w lichym
    budżecie, który sobie przeznaczyłem (tel. który "wyszedł", to SGS+ -
    podobno przyjeżdżają w liczbie 1 na salon i znikają), a SGSII był
    dostępny i już od tego miesiąca miałbym co trzeba,
    * b. sympatyczna pani, która mnie obsługiwała, podsumowała, że "nie
    wszystkim się chce tak poklikać".

    By zacytować klasyka - darmozjadów i matołów banda!!!

    cisiek@[]>