  • 21. Data: 2011-09-14 09:05:02
    Temat: Re: T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
    z dnia: 2011-09-13 11:40:

    > Albowiem jak wszyscy wiedzą, w BOK pracują wyłącznie wysoce opłacani
    > absolwenci Harvardu, mający conajmniej trzy fakultety, obowiązkowo z
    > telekomunikacji, socjologii i filologii polskiej.
    Zapomniałeś dodać... politologii. <lol>

    Paweł

  • 22. Data: 2011-09-14 09:06:12
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od jgor5
    z dnia: 2011-09-14 10:42:

    > Pikanterii do sprawy dodaje fakt że ów niemiecki nr należy do T-mobile
    > (+49160720xxxx) a Bok już drugi dzień nie odpowiada na zgłoszenie !
    spoko, mają tych dni jeszcze 28 :]

    Paweł

  • 23. Data: 2011-09-14 12:50:33
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > może to była odpowiedź mało na temat, ale akurat w prepaidzie (
    > najszybciej otwarłem cennik) kosztowało by go to 1zł. tak wiec nie
    > jest to odpowiedź głupia. A Ty w podziękowaniu musisz ludzi obrzucać
    > epitetami?

    Mam już dość opłaconych klakierów play, w odpowiedzi na każdy wątek o
    taktatu, popie czy simplusie: kup plej,
    bo u mnie we freszu to a tamto.

  • 24. Data: 2011-09-14 12:58:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisał w wiadomości

    > Mam już dość opłaconych klakierów play, w odpowiedzi na każdy wątek o
    > taktatu, popie czy simplusie: kup plej,
    > bo u mnie we freszu to a tamto.

    Kazdy, kto ma Playa jest w jakis sposob oplacany, bo na podobny pakiet uslug
    zazwyczaj wydaje mniej niz posiadacze rzeczonych taktakow, simplusow czy
    popow - wiec nei ma co sie dziiwic :P

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2011-09-14 13:08:35
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

> [...]
    > uslug zazwyczaj wydaje mniej niz posiadacze rzeczonych taktakow,
    > simplusow czy popow - wiec nei ma co sie dziiwic :P

    Minuta połączeń taka sama co w mojej sieci, za to nikt nie splajtuje
    dzwoniąc do mnie spoza play.

  • 26. Data: 2011-09-14 13:23:38
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 15:08:35 +0200, John Doe napisał(a):

    > Minuta połączeń taka sama co w mojej sieci, za to nikt nie splajtuje
    > dzwoniąc do mnie spoza play.

    Jeżeli zbankrutuje, to będzie wyłącznie jego problem, że dobrowolnie
    popiera operatora który go jawnie okrada.
    Stawka MTR do Play to 36 groszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 27. Data: 2011-09-14 20:32:44
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1ieiqmudmpmbc$.dlg@lepper.institute.com...

    > Jeżeli zbankrutuje, to będzie wyłącznie jego problem, że dobrowolnie
    > popiera operatora który go jawnie okrada.
    > Stawka MTR do Play to 36 groszy.

    Wzruszające, biedny ucięmiężony play. Wszystkie złe sieci umówiły się
    przeciwko zbawicielowi w fioletowej piżamce, a ten pewnie oddaje te
    pieniądze dzwoniącym doń, zamiast budować infrastrukturę, bo to pewnie
    złośliwa płotka iż dotują z tego telefony.

  • 28. Data: 2011-09-14 20:38:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 22:32:44 +0200, John Doe napisał(a):

> [...]
    > pieniądze dzwoniącym doń, zamiast budować infrastrukturę, bo to pewnie
    > złośliwa płotka iż dotują z tego telefony.

    Twierdzisz, że to co budują to makiety i nawet UKE się na to nabiera?
    Serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan