-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!news.mixmin.net!aioe.
org!.POSTED.dFV5+9BEq2N8vZ5CukFiCQ.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
From: "JurekR" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szybkość na przejściach. Strata czasu pieszych.
Date: Sun, 9 Feb 2020 15:06:35 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 26
Message-ID: <r1p3ma$1s4m$1@gioia.aioe.org>
References: <5e400297$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: dFV5+9BEq2N8vZ5CukFiCQ.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MSMail-Priority: Normal
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671748
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:5e400297$0$17355$65785112@news.neostrada.pl...
> Jest sobie raport na temat zachowań na przejściach:
> https://www.krbrd.gov.pl/files/file_add/download/506
_badanie-zachowan-pieszych-i-relacji-pieszy-kierowca
-wrzesien-grudzien-2018-r.pdf
.
Strata czasu pieszych na oczekiwanie jest bardzo mała.
Z tego wniosek, że piesi nie zachowują szczególnej ostrożności
wchodząc na przejście. Wystarczy kilkanaście sekund dłużej poczekać.
cytat str. 4 :
1.2 Charakterystyka ruchu pieszego
? śednie straty czasu pieszych na analizowanych przejśiach wynosił
odpowiednio:
w obszarze: miejskim - 7,9 s, małj miejscowośi - 7,0 s, zamiejskim - 14,8 s,
? na różych typach przekrojów ulicznych: przekrój 1x2 - 8,3 s, przekrój
1x4 - 8,8 s, przekrój 2x2 i 2x3 -13,9 s,
? na przejśiach z sygnalizacją świetlną- 15,6 s, na przejśiach bez
sygnalizacji śietlnej - 6,3 s,
? w rejonie skrzyżowań- 13,8 s, poza skrzyżwaniami - 7,6 s,
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.20 15:11 Shrek
- 09.02.20 15:23 Tomasz Pyra
- 09.02.20 15:28 Tomasz Pyra
- 09.02.20 15:30 kk
- 09.02.20 15:31 Zenek Kapelinder
- 09.02.20 15:32 Shrek
- 09.02.20 15:42 kk
- 09.02.20 17:05 Jacek
- 09.02.20 17:19 Shrek
- 09.02.20 17:28 Mateusz Viste
- 09.02.20 18:31 Zenek Kapelinder
- 09.02.20 18:58 kk
- 09.02.20 19:20 Jacek
- 09.02.20 19:33 Jacek
- 09.02.20 19:40 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)