  • 1. Data: 2014-07-15 21:18:12
    Temat: Szybkość działania ASO
    Od: s...@g...com

    Żonie w nowej skodzie zwierzątko uszkodziło przewód paliwowy.
    Czas oczekiwania na nowy przewód 5 dni roboczych.

    W pracy w Renówce na gwarancji padł ABS.
    Czas oczekiwania 3 tygodnie.

    Wujkowi w nowym volvo padł akumlator.
    Czas oczekiwania ponad 2 tygodnie.

    Mi padła skrzynia biegów w 18-letnim seacie.
    Czas oczekiwania na część u Pana Miecia 24h.

    Żona kupiła majtki na allegro za 15 zł.
    Czas oczekiwania na majtki - 48h.

    Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę
    a ASO nie daje rady?

  • 2. Data: 2014-07-15 21:25:51
    Temat: Re: Szybkość działania ASO
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 15 Jul 2014 12:18:12 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    >Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę
    >a ASO nie daje rady?

    ASO musi sprowadzać części z magazynu centyralnego, a Pan Miecio z
    najbliższego szrotu :)
    Ja na rozrusznik do Transita czekałem 7 dni. Z mgazynu, gdzieś w
    Niemcowni, szedł. Chyba dosłownie szedł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-07-15 21:29:39
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-15 21:18, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Czas oczekiwania na majtki - 48h.
    >
    > Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    > Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę

    Zamówiłem oryginalne amortyzatory do E36 MTechnik.
    Robi to Bilstein. Czas oczekiwania 30 dni.

  • 4. Data: 2014-07-15 21:31:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 12:18:12 -0700 (PDT), s...@g...com
> [...]
    > Czas oczekiwania na nowy przewód 5 dni roboczych.
    > W pracy w Renówce na gwarancji padł ABS.

    Na nowy, czy na "zalatwienie reklamacji" ?

> [...]
    > Czas oczekiwania na majtki - 48h.
    > Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    > Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę

    Sprzedawca z Allegro sprzedaje towar, ktory ma (*).
    Pan Miecio zapewne ma pobliski szrot.

    Reszte czesci trzeba sprowadzic, bo tu panie optymalizacja - warsztat
    wszystkiego miec nie moze, wiec zamawia i przysylaja. I tak kazdy etap
    dystrybucji - lokalna hurtownia, magazyn regionalny ... a nie, ten juz
    zlikwidowany, magazyn centralny ... i sie okazuje ze nawet fabryka nie
    ma czesci na stanie, tylko musi zamowic u dostawcy :-)
    Ale kurierzy teraz sprawni, w jeden dzien z Warszawy da sie
    dostarczyc. Wiec tu chyba o cos innego idzie.

    (*) - czesc na Allegro sprzedaje towar, ktorego nie ma. Klient zakupi,
    to sie pojedzie do hurtowni ..

    J.

  • 5. Data: 2014-07-15 21:45:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    > (*) - czesc na Allegro sprzedaje towar, ktorego nie ma. Klient zakupi,
    > to sie pojedzie do hurtowni ..
    i to powinno być surowo karane, jeśli klient nie został poinformowany o
    tym fakcie przed zakupem

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-07-15 22:08:47
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm>

    > i to powinno być surowo karane, jeśli klient nie został poinformowany o
    > tym fakcie przed zakupem

    A co w tym jest nieprawego ?

  • 7. Data: 2014-07-15 22:12:09
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 12:18:12 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    > Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę
    > a ASO nie daje rady?

    Sąsiadowi (nowa Jetta) w tył wjechał inny samochód i odaliły poduszki
    powietrzne, w serwisie czeka już 3 miesiąc na części :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2014-07-15 22:21:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 21:45:38 +0200, ToMasz napisał(a):
    > i to powinno być surowo karane, jeśli klient nie został poinformowany o
    > tym fakcie przed zakupem

    A jaka to dla klienta roznica, bylo napisane ze wysylka w ciagu 3 dni
    roboczych ? Bylo.

    Jeszcze wersja posrednia - sklep ma dwie sztuki na skladzie, a aukcja
    na 100 ...

    J.

  • 9. Data: 2014-07-15 22:24:03
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-07-15 21:18, s...@g...com pisze:

    > Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    > Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę
    > a ASO nie daje rady?

    W Roverze 400 rocznik 1996 pękł mi wężyk od chłodnicy. Nie było takiej
    części lokalnie, nie dało się nic dobrać od innych aut, bo to trójnik
    był. Taki właśnie pan Miecio, i to poprzez ASO, sprowadzał mi tą część 3
    tygodnie z Anglii. Po dotarciu okazało się że to jest Made In Czech
    Republic. Żebym wiedział, bym kolegę z Wrocławia po to wysłał. Miałbym
    za 2 dni, nawet jeśli musiałbym mu zapłacić więcej niż pocztą.

  • 10. Data: 2014-07-15 22:35:59
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Sąsiadowi (nowa Jetta) w tył wjechał inny samochód i odaliły poduszki
    > powietrzne, w serwisie czeka już 3 miesiąc na części :)

    z ciekawosci- ktore poduszki walnely przy najechaniu w tyl?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl