  • Data: 2013-08-06 23:32:39
    Temat: Re: Szybkochłodząca lodówka
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06-08-2013 22:50, Jarosław Sokołowski wrote:

    > To nie mógł ochłodzić (lub niedopuścić do podgrzania)? A może nie ma
    > takiej potrzeby? Może to piwo o temperaturze 7°C, to coś jak mleko
    > prosto od krowy, czyli pite przy parametrach technologicznych?
    > Może właściwa temperatura spożycia powinna być wyższa?
    Przelejesz do kufla to temperatura podskoczy o kilka stopni, ale nie do
    pokojowej. Normalka.
    Kilka butelek piwa można było codziennie legalnie wynieść poza zakład,
    jedyne o co prosili, to aby puste butelki wracały z powrotem.

    > E tam. Filtracja (przez jakieś okrzemki) zawsze była elementem produkcji
    > większości gatunków piwa. A osady, to tylko wyjątkowo, w czymś takim
    > jak piwo grodziskie lub podobne.

    Tamta ekipa piła tylko niefiltrowane, mętne piwo i mówili, że takie jest
    najlepsze. Ja się nie przyzwyczaiłem.
    K.