  • Data: 2013-08-01 21:48:54
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.08.2013 00:07, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > A raczej -- potrzebna szybka odpowiedź. Co lepsze:
    >
    > Monster za 699 pln
    > czy
    > Ego za 669 pln?
    >
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/pentagram-
    monster-p-430-1.bhtml

    > Ego ma większy wyświetlacz (o 0.2") i ma zdecydowanie mniejsza baterię.
    > Ego nie ma HSPA+ -- Monster ma. Ego ma SIM karty różnego formatu, zaś
    > Monster ma dwie takie same.

    jak chcesz porządny telefon, kup starego sgs2. jak chcesz tani, ale w
    pewnych sytuacjach bardzo sprawny, kup zte grand x in. wszelkie
    prentagramy, i inne budżetowe wynalazki - to poprostu wynalazki. Idę o
    zakład że przez długie miesiące będziesz odkrywał małe braki, chyba że
    czasem odpalisz google, i bedziesz rozmawiał 60minut/m-c z jednuym
    numerem....

    ToMasz

    PS moją opinie traktuj jako sugestie, nie prawdę objawioną. Ty płacisz...