    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szybki pendrive z szyfrowaniem
    Date: Fri, 16 Sep 2011 08:50:27 +0200

    On Fri, 16 Sep 2011 06:46:44 +0200, "_ja_"
    <d...@o...pl> wrote:

    > Ewenualnie jakie inne, ale niewymagające instalowania
    >specjalnych programów, rozwiązanie do bezpiecznego i równocześnie wygodnego
    >przechowywania plików na pendrive możecie polecić?

    1. pewnosc -backupy innych rozwiazan nie ma
    2. pedrive szybki i pewny latwiej znajdziesz, jak nie bedziesz wymagal
    szyfrowania.
    3. szyfrowanie na jakims sofcie - ja uzywam TrueCrypta na dysku i
    nigdy mnie nie zawiodl ale potrzebuje praw admina aby
    zainstalowac/uruchomic swoj driver. To pod Windows (pod linux nie
    wiem/ MacOSS nie wiem

    Poza TCrypt dziala na zwyklej partycji tworzac kontener - czyli na
    penie lezy sobie soft TC i inne nie potrzebujace ochrony pliki i tez
    lezy kontener dla TC. Jak uruchomisz TC i wskarzesz kontener i haslo,
    to pojawi ci sie dodatkowy dysk np. T (tez zabezpieczony). Jak
    odmontujesz T, to go nie ma. Minusem jest to, ze tak przylaczony dysk
    widac z poziomu innych uzytkownikow tego samego komputera (jak
    pracujesz sam, to nie ma problemu).

    --
    ThinkXtra