  • Data: 2011-09-21 07:41:26
    Temat: Re: Szybki pendrive z szyfrowaniem
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy TruCrypt zadziała więc tak, że: wsadzam pendrive do jakiegokolwiek
    > komputera z zainstalowanym systemem Windows XP lub nowszym (w moim przypadku -
    > używam np Thunderbird Portable pod Win, który chce głównie zabezpieczyć) i
    > wtedy poprosi mnie o hasło, a jeżeli go nie podam uniemożliwi nawet
    > podglądnienie zawartości?

    Na pendrivie możesz mieć np. jeden wielki plik o nazwie "dupa" oraz folder z
    programem TrueCrypt.
    Wkładasz pendrive - odpalasz TrueCrypt, wskazujesz plik "dupa", klikasz na
    "Mount", pyta o hasło, podajesz i już.
    Pewnie można to bardziej zautomatyzować, ale czy oszczędność dwóch, trzech
    kliknięć jest aż tak ważna?

    latet